قاسمی با اشاره به اینکه در کل کشور 21 هزار نفر از خادمین موکب ها به عراق اعزام می شوند، افزود: از فارس 900 نفر از خادمین موکب ها به عراق اعزام خواهند شد و مواکبی که اعزام نمی شوند، احصا شده و در بین الحرمین شیراز به خدمت رسانی مشغول می شوند.
کد خبر: ۹۹۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 15 September 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «اسکندر قاسمی»، امروز (چهارشنبه 24 شهریور) در جلسه هماهنگی گرامیداشت اربعین حسینی که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: سال گذشته موکب ها در برگزاری مراسم اربعین حسینی در شیراز نقش خوبی ایفا کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با یادآوری این مطلب که در ایام اربعین سال گذشته 68 موکب فعالیت داشتند، افزود: امسال به خاطر برگزار شدن مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کشور عراق با حضور زائرین سایر کشورها، برخی از موکب ها در عراق حضور میابند.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور 21 هزار نفر از خادمین موکب ها به عراق اعزام می شوند، افزود: از فارس 900 نفر از خادمین موکب ها به عراق اعزام خواهند شد و مواکبی که اعزام نمی شوند، احصا شده و در بین الحرمین شیراز به خدمت رسانی مشغول می شوند.

بر اساس این گزارش در ادامه، حجت الاسلام «محمد استوار میمندی»، مدیر حوزه های علمیه استان فارس هم برگزاری مراسم اربعین در بین الحرمین شیراز را کار مبارکی خواند و گفت: حوزه های علمیه فارس به لحاظ نیرویی در خدمت برنامه های اربعین خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار