رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس فارس گفت: طی ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۸ هزار تماس مزاحمت با مرکز اورژانس فارس گرفته شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل بیست درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۹۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 14 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: محمد جواد مرادیان صبح سه شنبه در نشست خبری مجازی بیان کرد: طی ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۸ هزار تماس مزاحمت با مرکز اورژانس فارس گرفته شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل بیست درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در مجموع ۶ ماه نخست امسال بالغ بر ۱۱۳ هزار مأموریت توسط اورژانس انجام شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافته است لازم به یادآوری است که بعد از هر تماسی که با مرکز اورژانس شیراز گرفته می‌شود موقعیت مکانی تماس گیرنده نیز برای پرسنل اورژانس نمایش داده می‌شود.

مرادیان تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های صورت گرفته فتنه در استان ۲۲ هزار مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی در سطح استان فارس بوده است که این ۲۲ هزار مأموریت ترافیکی منجر به ۲۵ هزار مصدوم شده است که توسط پرسنل اورژانس به بیمارستانها یا به صورت سرپا این خدمات ارائه کردند.

او افزود: در طول شیوع ویروس کرونا نیز ۱۱ هزار مشاوره از طریق پرسنل اورژانس به مردم ارائه شده است لازم به یادآوری است که دو هزار و ۱۰۰ نفر از بیماران کرونایی نیز توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان‌های استان فارس انتقال پیدا کرده‌اند.

به گفته این مقام مسئول ۱۹۸ نفر از پرسنل اورژانس فارس به علت جابجایی بیماران کرونایی تاکنون مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، اورژانس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار