موحد گفت: با فوت ۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم، شمار قربانیان ناشی از این بیماری در جهرم و خفر به ۲۶۲ نفر رسید.
کد خبر: ۹۹۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 14 September 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «جواد موحد» به آخرین وضعیت بیمار کرونا در شهرستان جهرم و خفر اشاره کرد و گفت: امروز ۱۶۲ مورد ابتلای جدید به کرونا از سوی شهروندان جهرمی و خفری شناسایی شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این در حالی است که شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون در این ۲ شهرستان به ۲۶ هزار و ۶۸۱ نفر افزایش یافته است.

 

وی با نگاهی به وضعیت بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم و روند پذیرش و درمان بیماران کرونایی اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان پیمانیه جهرم اکنون به ۱۶۱ نفر رسیده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد بیمار، ۱۵۳ نفر در بخش عمومی و هشت بیمار در بخش آی سی یو، بستری بوده و روند درمان خود را سپری می کنند.

 

موحد به اضافه شدن ۴۲ بیمار جدید در بخش کرونا این بیمارستان اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد ۴۱ بیمار جدید در بیمارستان پیمانیه ترخیص شدند.

 

وی همچنین به شمار بیماران بهبود یافته از کرونا که از قرنطینه و یا ایزوله خانگی خارج شده اند نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از بیش از ۲۶ هزار بیمار کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر تعداد ۲۴ هزار و ۵۸۷ بیمار تا کنون بهبود یافته اند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد کل بیماران موجود در قرنطینه نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این بیماران نیز که هزار و ۷۵۱ نفر هستند تحت نظر پزشکان در منزل مشغول به سپری کردن روند درمان خود هستند.

 

وی با اشاره به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر نیز گفت: در حال حاضر تعداد ۸۱ هزار و ۹۷۲ نمونه از بیماران گرفته شده که حدود ۲۷ هزار نفر از آن مثبت بوده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان عنوان کرد: با فوت ۲ بیمار جدید، شمار جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۲۶۲ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار