جانشین استاندار فارس گفت: در پی پیشنهاد استان فارس، محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها لغو شد.
کد خبر: ۹۹۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 12 September 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: قاسم پور جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه خودروها، در پی پیشنهاد استان فارس به ستاد ملی مدیریت بحران کرونا لغو شد.

او با بیان اینکه شبانه روزی شدن واکسیناسیون علت اصلی این درخواست بود، افزود: برای تسریع در روند واکسیناسیون و کاهش ازدحام در مراکز واکسیناسیون و همچنین آسایش مردم، از امروز محدودیت تردد شبانه وجود ندارد.

جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: در حال حاضر در حسینیه عاشقان ثارالله واکسیناسیون ۲۴ ساعته انجام می‌شود و به زودی با تامین نیرو، به مراکز شبانه روزی واکسیناسیون افزوده می‌شود.

او با بیان اینکه تا کنون ۲ میلیون و ۱۸۴ هزار ۲۷۱ دز واکسن در استان فارس تزریق شده است افزود: از این تعداد ۶۹۱ هزار و ۸۵۷ نفر دو دز و بقیه یک دز واکسن تزریق کرده اند.

قاسم پور برداشته شدن شرایط سنی تزریق واکسن را شایعه دانست و گفت: در حال حاضر افراد با بیش از ۴۳ سال سن و گروه‌های خاص همچون اصناف، کارمندان، عوامل گردشگری، دانشجو‌ها و مادران باردار مجاز به دریافت واکسن کرونا هستند.

او با تاکید بر اینکه محدودیت تردد شهر به شهر همچنان پا برجاست، ادامه داد: شهروندان اجازه سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی را ندارند و در صورت سفر به شهر قرمز یک میلیون و سفر به شهر نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

جانشین استاندار در ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: دیروز هزار و ۳۲۷ خودرو به علت رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی در فارس جریمه شدند و بر اساس آمار به طور میانگین روزانه بیش هزار خودرو در استان جریمه می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار