مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس همچنین گفت: امسال با نقل و انتقال قریب به ۵ هزار معلم در استان موافقت شده است تا بخشی از مشکلات فرهنگیان استان بر طرف شود.
کد خبر: ۹۹۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 12 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: فرهاد اسماعیلی در جلسه برخط با روسای آموزش و پرورش شهرستانهای فارس، گفت: وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی به دنبال رتبه بندی معلمان است و یقین داریم این رتبه بندی به عنوان خواسته ی اصلی معلمان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، اسماعیلی همچنین ضمن بیان اینکه ۲۵ شهریور وضعیت سامانه‌های آموزشی را برای شروع سال تحصیلی جدید بررسی خواهیم کرد، گفت: اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها باید تا ۲۵ شهریور بحث ثبت‌نام دانش آموزان را به سامان رسانده باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: شاخص‌هایی که در سامانه برای پروژه مهر طراحی شده باید با کیفیت تمام در سراسر استان تکمیل شود تا امسال نیز شاهد بازگشایی با شکوه مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس همچنین گفت: امسال با نقل و انتقال قریب به ۵ هزار معلم در استان موافقت شده است تا بخشی از مشکلات فرهنگیان استان بر طرف شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس نیز گفت: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید این انتظار وجود دارد که فضاهای فیزیکی مدارس شامل آبخوری ها، سرویس های بهداشتی، وسایل سرمایشی و گرمایشی و ... به دقت وارسی شود تا مشکلی پیش نیاید.

محسن کلاری افزود: توزیع کتاب در حوزه ابتدایی، متوسطه اول و دوم تقریبا به پایان رسیده و کتب رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز به زودی ساماندهی خواهد شد.

کلاری با بیان اینکه اگر در سامانه سیدا مشکلاتی بود سریعا به استان جهت انتقال به وزارت خانه اطلاع رسانی شود گفت: منتظر صدور دستورالعمل نیروهای طرح امین و نیروهای قرآنی از سوی وزارت هستیم تا این نیروها به زودی در استان ساماندهی شوند.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش فارس نیز گفت: در سال جاری با هماهنگی روسای ادارات آموزش و پرورش تمدید انتقال همکاران را انجام دادیم .

محسن مسعودی بای بیان اینکه ضریب اشتغال و کمبود نیروی انسانی از شاخص های اصلی تخصیص نیرو به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان است گفت: چرخشی کردن کلاسها در شهرستانها و و تجمیع کلاسها در مناطق کوچک از جمله راهکاری مدیریت نیروی انسانی است.

مسعودی با اشاره به اینکه در صدور ابلاغ همکاران باید سقف ساعت ها رعایت شود، گفت: دستورالعمل نقل و انتقالات اضطراری به زودی به شهرستانها و مناطق ارسال خواهیم کرد و درصدد هستیم با برنامه ریزی مناسب سال تحصیلی پیش رو را با کمترین مشکل در زمینه ساماندهی نیروها آغاز کنیم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی فارس نیز گفت: ۱۵ هزار دانش آموز بدو ورود در استان برای سنجش هنوز نوبت گیری نکرده‌اند که باید در اسرع وقت نسبت به این انجام این کار اقدام شود.

محسن بهشتی پور گفت: امسال ۴۵ هزار دانش آموز پیش دبستانی استان نیز باید سنجش شوند که به زودی این سنجش را آغاز خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار