نماینده مردم شیراز در مجلس اعتقاد دارد اگر سکاندار یک استان از میان مدیران بومی برگزیده شود، حتما شناخت بهتری از مسائل، دغدغه ها و فرصت های استان خواهد داشت و می تواند کمک شایانی به مردم منطقه ارائه کند.
کد خبر: ۹۹۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 11 September 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جعفر قادری در تبیین شاخص های انتخاب استانداران از سوی دولت سیزدهم، گفت: مردم داری و تعامل با بخش های مختلف جامعه نخستین ویژگی است که یک استاندار برای اداره امور باید از آن بهره ببرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سوابق کاری درخشان و تجربه از دیگر ویژگی هایی است که یک استاندار باید دارا باشد، اظهار کرد: بهره مندی از مولفه ایجاد اجماع و همگرایی میان دستگاه های مختلف از دیگر مسائلی است که سکاندار یک استان باید از آن برخوردار باشد.

وی ادامه داد: در واقع در استان بخش های مختلفی مانند دفتر امام جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ادارات کل و غیره وجود دارند که برای پیشبرد امور نیاز به محور دارند و این مهم بر عهده استاندار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه برخورداری از مقبولیت و تخصص از دیگر شاخص های انتخاب استانداران است، افزود: دولت سیزدهم درصدد انتخاب افرادی در سطح ملی برای سکانداری استان ها است که این مهم خوب به نظر می رسد اما باید افرادی انتخاب شوند که بتوانند در میان مردم حضار شوند و مشکلات آنها را از نزدیک درک کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید توجه داشت اگر سکاندار یک استان از میان مدیران بومی برگزیده شود، حتما شناخت بهتری از مسائل، دغدغه ها و فرصت های استان خواهد داشت و می تواند کمک شایانی به مردم منطقه ارائه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار