قاسم پور گفت: با ورود محموله های واکسیناسیون به فارس پیش بینی‌ می شود تا پایان آذر ۱۴۰۰ انجام واکسیناسیون کرونا در استان به اتمام برسد.
کد خبر: ۹۹۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 09 September 2021

تابناکفارس به نقل از شبستان: «عبدالرضا قاسم ‌پور»، امروز (پنج شنبه 18 شهریور) با اشاره به رده سنی تزریق واکسن در فارس در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر به افراد بالاتر از 45 سال واکسن کرونا در فارس تزریق می شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا ادامه داد: البته انجام واکسیناسیون برای دانشجویان از 18 سال به بالا در استان در حال انجام است و فارس از نظر روند تزریق واکسن کرونا در شمار استان های پیشرو قرار دارد.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: مردم استان در کنار تزریق واکسن باید به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجه ویژه کنند تا شاهد مهار شیوع بیماری باشیم.

وی تاکید کرد: با ورود محموله های واکسیناسیون به فارس پیش بینی‌ می شود تا پایان آذر 1400 انجام واکسیناسیون کرونا در استان به اتمام برسد.

قاسم پور ادامه داد: تمامی ادارات و دستگاه ‌ها برای افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون همکاری خواهند کرد و مقرر شده تا دانشگاه شیراز و سایر دانشگاه ‌ها به استانداری و فرمانداری شیراز مکان مناسبی برای واکسیناسیون را اعلام کنند تا مراکز بیشتری راه ‌اندازی شود و شاهد ازدحام در مراکز تزریق واکسن نباشیم.

وی اعلام کرد: تاکنون حدود یک میلیون و ۸۵۰ هزار دز واکسن کرونا در استان فارس تزریق شده و روند تزریق واکسن تزیع شده است و دانشگاه‌ ها باید با تدابیر لازم و جلوگیری از ازدجام اجازه ندهند مراکز واکسیناسیون به دلیل شلوغی، عامل شیوع ویروس کرونا شوند.

برچسب ها: واکسن ، واکسن کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار