جانشین استاندار فارس گفت: محدودیت سنی تزریق واکسن برداشته نشده و آخرین وضعیت سن برای واکسیناسیون بالای ۴۵ سال است.
کد خبر: ۹۹۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 09 September 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالرضا قاسم‌پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین وضعیت سن برای واکسیناسیون بالای ۴۵ سال است به غیر از دانشجویان که بالای ۱۸ سال انجام می‌شود.

او با تاکید بر اینکه محدودیت سنی برای تزریق واکسن همچنان وجود دارد، تصریح کرد: استان فارس در کشور در زمینه تزریق واکسن همچنان از استان‌های برتر محسوب می‌شود.

جانشین استاندار در ستاد مبارزه با بیماری کرونا با بیان اینکه اگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضعیف شود آمار‌ها افزایشی می‌شود، تاکید کرد: اینکه پیک پنجم یا موج ششم باشد، این دو موج به هم متصل شوند یا اینکه پیک ششم جداگانه بروز پیدا کند یا کرونای لامبدا و انواع دیگر آید تنها راه و چاره، تزریق واکسن، سرعت در انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

قاسم پور با بیان اینکه واکسیناسیون به سرعت در حال انجام است، اضافه کرد: پیش بینی‌ها بر این است که با وارداتی که انجام می‌شود تا پایان آذر کار واکسیناسیون تمام شود.

او درباره مراکز واکسیناسیون با اشاره به تلاش همه ادارات و دستگاه‌ها برای افزایش مراکز تجمیعی، گفت: بنا شده است دانشگاه شیراز و سایر دانشگاه‌ها به استانداری و فرمانداری شیراز مکان مناسبی برای واکسیناسیون اعلام کنند و همچنین ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها هم کمک کنند که مراکز بیشتری راه‌اندازی شود تا شاهد شلوغی و ازدحام در مراکز تزریق واکسن نباشیم.

او با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها تکلیف دارند که تدبیر کنند تا این مراکز واکسیناسیون خود عامل شیوع ویروس کرونا نشوند، ادامه داد: کل واکسن تزریقی تا امروز حدود یک میلیون و ۸۵۰ هزار دز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار