نایب رئیس انجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان فارس گفت: واکسیناسیون فعالان بوم‌گردی فارس آغاز شد و تاکنون حدود ۱۱۰ نفر از افراد فعال در این عرصه موفق به انجام واکسیناسیون شدند.
کد خبر: ۹۹۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 08 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عبدالله افشاری چهارشنبه اظهار کرد: در حوزه گردشگری طیف متنوعی از مشاغل مانند بوم‌گردی‌ها و مراکز اقامتی وجود دارند که به دلیل ضرورت فعالیت در شرایط خاص کرونایی و ارتباط مستقیم با افراد مختلف مراجعه‌کننده در معرض مستقیم ابتلا به بیماری کووید ۱۹ قرار دارند.

نایب رئیس انجمن حرفه‌ای بوم‌گردی استان فارس افزود: گسترش بیماری کووید ۱۹ از مهمترین مسائل در شرایط کنونی است که موجب شده صنعت بوم‌گردی فارس صدمه جدی ببیند این در حالی ست که توسعه صنعت بوم‌گردی در استان فارس باعث ایجاد اشتغال و تولید منابع درآمدی پایدار برای افراد فعال در این عرصه می‌شود.

افشاری ادامه داد: واکسیناسیون این قشر با توجه به حساسیت شغلی‌شان، از اهمیت بسیاری برخوردار است و با انجام این اقدام مهم زمینه رونق بیش از پیش فعالیت‌های گردشگری فراهم خواهد شد.

نایب رئیس انجمن حرفه‌ای بوم‌گردی استان فارس بیان کرد:واکسیناسیون فعالان حوزه گردشگری اتفاق خوبی است که افزون بر آرامش خاطر گردشگران موجب تقویت حوزه خسارت دیدن گردشگری در استان می‌شود.

افشاری بیان کرد:‌۱۶۳ اقامتگاه بوم‌گردی در فارس پروانه بهره برداری گرفته اند.

هر اقامتگاه به طور متوسط سه نفر شاغل دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار