غلامعلی ترابی، عضو شورای شهر شیراز با درخواست از وزیر کشور برای احترام به رأی این شورا، خواستار تسریع در صدور حکم شهردار شیراز شد.
کد خبر: ۹۹۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 06 September 2021

تابناک فارس به نقل از ریواس جنوب: غلامعلی ترابی شهریور در جلسه علنی شورای شهر شیراز با اشاره به موضوع انتخاب شهردار شیراز گفت: شورا به وظیفه خود در مقوله انتخاب شهردار عمل کرده و اکنون باید هر چه سریعتر فضای مدیریت شهری با صدور حکم شهردار وارد مرحله کاری شود که در این مورد نیز از وزیر کشور تقاضا می‌شود ضمن احترام به انتخاب نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر هر چه سریع‌تر حکم مسئولیتی شهردار منتخب را صادر کنند.

او یادآور شد: بدون شک اصلاح قوانین و برخی آیین نامه ‌هایی که در گذشته تصویب شده باعث این شده که مردم بگویند مدیریت در ایران تابع قانون انرژی شده به صورتی که در آن افراد مدیر، ثابت و فقط از پستی به پست دیگر تغییر پیدا می‌کنند.

این عضو شورای ششم شیراز، از سرپرست شهرداری و معاونت شهرسازی شهرداری شیراز خواست با توجه به شنیدن اخباری مبنی بر تغییر کاربری باغ‌ها و فضای سبز شهری به ویژه در محدوده باغات و شمال غرب شیراز که به عنوان دالان ورودی هوای پاک به شهر است، ضمن بررسی اتفاقات انجام شده در دوره قبلی مدیریت شهری در مقابل هر گونه تغییر کاربری عکس‌العمل نشان داده تا آینده شهر شیراز قربانی تصمیمات ناصواب نشود.

ترابی همچنین اظهار امیدواری کرد که استانداری مردمی، انقلابی، جوان، متخصص و پرکار برای استان پهناور فارس انتخاب شود تا در این دولت شاهد برداشته شدن گام‌های بلند در پیشرفت و آبادانی استان فارس باشیم.

این عضو شورای شهر شیراز خواستار تصویب طرح جامع توسعه این کلانشهر برای جلوگیری از بهره‌برداری شمال غرب شیراز توسط سودجویان، زمین‌خواران و کوه خواران توسط کمیسیون ماده ۵ نیز به عنوان نماینده شورای عالی معماری و شهرسازی ایران شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار