منصور امیریان با بیان اینکه پیش بینی می شود سالانه 70 تن کشمش به روش داربستی و سنتی در این واحد تولید شود، تصریح کرد: محصول تولیدی علاوه بر بازار های داخلی در بازار های کشور های پاکستان و افغانستان نیز خریدار دارد.
کد خبر: ۹۹۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 05 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایانا: منصور امیریان با بیان اینکه پیش بینی می شود سالانه 70 تن کشمش به روش داربستی و سنتی در این واحد تولید شود، تصریح کرد: محصول تولیدی علاوه بر بازار های داخلی در بازار های کشور های پاکستان و افغانستان نیز خریدار دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح مذکور در زمینی به مساحت پنچ هزار متر مربع احداث شده و زمینه اشتغال چهار نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است، اظهار کرد: این کارگاه با سرمایه گذاری بالغ بر پنج میلیارد ریالی تاسیس شده است.

امیریان ابراز کرد: بهترین زمان برداشت انگور شهرستان بیضا برای مصارف تازه خوری از تیر ماه است و برای تهیه کشمش از ابتدای شهریور ماه شروع می شود.

وی با تاکید بر اینکه میزان بالای قند در محصول انگور شهرستان بیضا یکی از مهم ترین صفات کیفی هست که از ویژگی های متمایز آن بشمار می آید، افزود: این شهرستان با 1550 هکتار تاکستان سالانه بیش از 18 هزار تن انگور تولید می کند.

برچسب ها: تولید ، کشمش ، بیضا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار