امام جمعه موقت مرودشت گفت: بی ‌انصافی برخی کسبه را از دیگر عوامل بی‌سرو سامانی بازار برشمرد و گفت: این همه گرانی انصاف است؟ مگر نه اینکه اجناس مورد نیاز خود را از داخل کشور خرید دارید، چرا اجناس را با قیمت مضاعف عرضه می‌کنید؟
کد خبر: ۹۹۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 04 September 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: امام جمعه موقت مرودشت گفت: مهار افسار گسیخته قیمت‌های کالاها و توجه به معیشت مردم در اولویت دولت باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت‌، امام جمعه موقت مرودشت در خطبه‌های این هفته خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام زین العابدین (ع)، عبادت در نیمه شب و قبل از اذان صبح را زمینه معیارسنجی انسان ها عنوان کرد.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در ادامه به دیدار اخیر دولتمردان سیزدهم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم باید توجه ویژه‌ای به اقشار کم درآمد جامعه و معیشت مردم داشته باشد.

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه مقام عدالت در سطح جامعه زیر سوال رفته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی اداره ها و ارگان ها شاهد بی توجهی به مردمی هستیم که همواره در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب پای کار هستند و در راه دفاع از ارزش ها و دستاوردهای نظام، شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند.

کلانتری تصریح کرد: از سال ۱۳۹۷ تاکنون متاسفانه شاهد رشد افسار گسیخته تورم و گرانی در سطح جامعه و بازار هستیم و یک عده از بنک‌دارها اجناس را در انبارهای خود به قصد افزایش قیمت بیشتر نگه داشته و از فروش آن به مردم خودداری می کنند.و این در حالی است که دم از مسلمان بودن هم می زنند و انتظار دارند که خداوند متعال به آنان رحم کرد.

وی با انتقاد از بی‌سامانی بازار، اظهار کرد: در بازار قیمت‌ اقلام مشابه در هر مغازه متفاوت است.

وی بی ‌انصافی برخی کسبه را از دیگر عوامل بی‌سرو سامانی بازار برشمرد و گفت: این همه گرانی انصاف است؟ مگر نه اینکه اجناس مورد نیاز خود را از داخل کشور خرید دارید، چرا اجناس را با قیمت مضاعف عرضه می‌کنید؟

امام جمعه موقت مرودشت در ادامه افزود: دولتمردان سیزدهم باید ضمن مهار گرانی‌ها و برخورد با افراد گران فروش، توجه ویژه ای نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و حل مشکلات آنان به‌کار گیرد و از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده نمایند.

کلانتری در ادامه نسبت به موضوع دیپلماسی منطقه وحضور نیروهای آمریکایی در کشور افغانستان اذعان کرد: آمریکای جنایتکار در صحنه دیپلماسی گرگی درنده و وحشی می باشد و ملت افغانستان در ۲۰ سال گذشته شاهد این همه جنایت و ظلم و کشتار مردم توسط نیروهای آنان در کشور خود و منطقه بوده اند و این در حالی است که امروز آمریکایی ها حضور خود در کشور افغانستان را باعث افتخار و رشد منطقه عنوان نموده اند.

وی در ادامه فرا رسیدن سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در روز ۱۲ شهریور ماه را تسلیت و یاد و خاطره آن بزرگ مرد را گرامی داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار