حمید ابراهیمی‌زاده اعلام کرد: از ابتدای امسال بیش از ۲۵۰۰۰ تن انواع کودهای شیمیایی مورد نیاز کشت پاییزه استان در انبارهای سازمانی این شرکت ذخیره شده است.
کد خبر: ۹۹۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 01 September 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حمید ابراهیمی‌زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس افزود: برای پوشش نیاز کشاورزان و بهره برداران استان به کودهای شیمیایی در آستانه کشت پاییزه، هیچ مشکلی در تأمین نهاده مذکور وجود ندارد و کودهای شیمیایی پایه به میزان کافی با ارزش ریالی بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال در انبارهای سازمانی ذخیره شده است.

او گفت: کودهای تأمین شده نیز در حال حاضر بین شهرستانهای استان در حال توزیع است و به لحاظ کمی با افزایش قابل ملاحظه‌ای نسبت به مدت مشابه سالهای گذشته روبرو بوده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس یادآور شد: امسال و تا این تاریخ بیش از ۹۰ هزارتن انواع کودهای شیمیائی در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۲۶ درصد و نسبت به سال قبل تر بیش از ۶۷ درصد رشد داشته است و امید است روند افزایشی مذکور ادامه پیدا کند.

ابراهیمی‌زاده بیان کرد: با توجه به مهیا بودن شرایط برای توزیع کودهای شیمیایی، از کارگزاران توزیع در سراسر استان می‌خواهیم از هم‌اکنون نسبت به خرید سهمیه تخصیصی خود اقدام کنند تا در اولین فرصت ممکن در اختیار ایشان برای توزیع بین کشاورزان تحت پوشش قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار