نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی را انقلابی عمل کردن خواند تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد.
کد خبر: ۹۸۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 25 August 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: محمدمهدی فروردین در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه 3 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت سیزدهم در مخالفت با برنامه های وی گفت: به عنوان عضوی از خانواده ورزش که از دوران کودکی در این حوزه فعالیت خود را شروع کردم، برای شخصیت ورزشی آقای سجادی احترام قائلم، اما ما می خواهیم وزیر برای دولتی انتخاب کنیم که آخرین امیدهای مردم است.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین با بیان اینکه نمی خواهیم یک وزیر برای دولت لیبرال ، ناکارآمد و ناامید انتخاب کنیم، با اشاره به سخنی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: باید از انتخاب افرادی که خود شائبه فساد، رانت و تخلفات مالی گسترده دارند، پرهیز کنیم که این فرمایش رهبری برای ما حجت است.

وی ادامه داد: آقای سجادی 30 سال نقش اول را درحوزه ورزش ایفا کردند و در حال حاضر نیز مشاور آقای مهرعلیزاده در فدراسیون زورخانه ای هستند، آقای مهرعلیزاده ای که دولت انقلابی را در مناظرات انتخابات اخیر به تمسخر می گرفت. چرا چشم مان را روی واقعیت ها می بندیم؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه کشور در یکی از حساس ترین برهه های تاریخی خود قرار دارد ادامه داد: در حال حاضر در دوران پسادولت لیبرال بی تدبیر ناامید قرار داریم و امروز حق اشتباه کردن در انتخاب کابینه نداریم.

فروردین اظهار کرد: همانطور که مردم در انتخابات تشخیص درستی بود و مدیریت کشور را به دست یک جراح انقلابی سپردند، اکنون نوبت ما نمایندگان است که با انتخاب یک وزیر پاک دست، انقلابی و مردمی که شاخص های دولت های انقلابی است، قوای مجریه، قضائیه و مقننه را بالانس کنیم.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی را انقلابی عمل کردن خواند تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

وی تصریح کرد: ما باید از رئیس جمهور که سید محرومان است، صیانت کنیم و اجازه ندهیم افرادی غیرمردمی و مرفه بی درد که دارای زندگی اشرافی هستند، وارد کابینه دولت شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: کسی می تواند کشتی به گل نشسته ورزش را نجات دهد که از جنس انقلاب باشد. این ویژگی در سابقه 30 ساله آقای سجادی دیده نشده است.

فروردین افزود: زمانی که جنگ به پایان رسید آقای سجادی 19 ساله بود، در حالی که شما می توانید شهادت دهید در کنار رزمندگان، چند جوان 13 ساله پرپر شدند و حتی پس از جنگ نیز یک بار موضع انقلابی نداشته است.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس یازدهم افزود: مجلسی که ترکیبش از روحانیون مبارزه، رزمندگان ایثارگر، فرزندان شهدا تشکیل شده نباید به فردی که حتی یک ساعت ایثارگری ندارد، اعتماد کند.

وی با بیان اینکه آقای سجادی در بزنگاه ها موضع شفافی نگرفته است، تاکید کرد: مجلس امروز باید پاسخ شفافی به خواصی که از بیرون مجلس برای نمایندگان تعیین تکلیف می کنند، داشته باشد و رأی مجلس انقلابی که مورد تاکید رهبر انقلاب است، خریدنی نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: من خاک این ورزش را خوردم، اگر شما دلتان برای این ورزش می سوزد، من جگرم برای ورزش می سوزد. آقای سجادی همینجا اعلام کند چه قدمی برای ورزش برداشته است؟.

فروردین تصریح کرد: با رأی ندادن به آقای سجادی ثابت کنیم این مجلس، مجلس دفاع از آرمان های امام، انقلاب و شهدا است نه دفاع از ایران مال، سایپا، پرشین خودرو و سایر بنگاه های اقتصادی. آقای سجادی هیچ تحولی برای ورزش به ارمغان نیاورده است.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین یادآور شد: زمانی که آقای سجادی معاون قهرمانی وزارتخانه بودند، دو نفر از دوستان تاجر خود را در فدراسیون های مختلف گماردند که همین مسئله باعث تعلیق 4 فدراسیون ورزشی کشور شد.

وی افزود: هر مدیر تحصیل کرده ورزشی شایستگی مدیریت و وزارت ورزش و جوانان را ندارد. اگر این فرصت به خوبی مدیریت نشود، تهدیدی برای نظام خواهد بود. مطمئن باشید فردی که برای انقلاب و نظام هیچ هزینه ای نداده است، صلاحیت لازم برای وزارت ورزش را ندارد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار