فرماندار شهرستان پاسارگاد با اشاره به آتش‌سوزی در ارتفاعات این شهرستان از مهار کامل حریق در ارتفاعات اسلام آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 21 August 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: صادق فلاحی با بیان اینکه صبح امروز بخشی از ارتفاعات جنگلی اسلام آباد شهرستان پاسارگاد (تنگ زیره) دچار آتش‌سوزی شد، اظهار داشت: با هماهنگی و تلاش نیرو‌های امدادی از جمله منابع طبیعی، محیط زیست، مردمی و بسیج، ساعتی پیش حریق به طور کامل و با سرعت مهار شد.

وی با اشاره به اینکه آتش‌سوزی با کمترین خسارت توسط دوستداران طبیعت مهار شد، افزود: هم‌اینک نیرو‌های امدادی و اطفایی برای پایش منطقه آتش‌سوزی در محل حضور دارند که به واسطه وزش باد فوران آتش را نداشته باشیم.

 

فلاح افزود: امسال در مقایسه با آتش‌سوزی سال‌های قبل دچار کمترین خسارت بودیم چراکه عملیات اطفاء توسط نیرو‌ها با فوریت انجام شده است.

فرماندار شهرستان پاسارگاد تصریح کرد: از ابتدای امسال طبق آمار 6 مورد آتش‌سوزی را در سطح ارتفاعات داشتیم که همگی در کوتاه‌ترین مدت مهار شده و تقریبا 10 تا 15 هکتار مراتع در آتش سوختند.

وی با بیان اینکه هنگ امدادی، نیرو‌های بسیج و سپاه و تمامی ظرفیت‌های دولتی پای کار هستند و حتی این مجموعه به آتش‌سوزی‌های مهیب شهرستان‌های ارسنجان نیز کمک داشتند، تصریح کرد: کمبود تجهیزات برای مهار آتش در بحث دمنده‌ها وجود دارد، اما امسال نسبت به پارسال شرایط و امکانات اولیه بهتر شده و نیازمند حمایت‌های استانی و ملی هستیم.

 

برچسب ها: آتش سوزی ، پاسارگاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار