واکسیناسیون تمامی گروه‌های هدف حاضر در مراکز نگهداری و توانبخشی استان فارس بر علیه بیماری کووید ۱۹ انجام شده است.
کد خبر: ۹۸۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 20 August 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:دکتر عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به پاندمی کووید ۱۹ و افزایش خطر ابتلا مددجویان و مددیاران مراکز نگهداری و توانبخشی به دلیل تجمعی بودن این مراکز، انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله واکسیناسیون گروه‌های آسیب پذیر بسیار ضروری است.
او افزود: با آغاز واکسیناسیون در کشور، واکسیناسیون توانخواهان و سالمندان مراکز نگهداری و توانبخشی از اولویت‌های واکسیناسیون کرونا قرار گرفت.
دکتر همتی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پایبندی به تعهد خود نسبت به حفظ و ارتقای سلامت جامعه، واکسیناسیون گروه‌های پُرخطر و آسیب پذیر را در دستور کار خود قرار داده و برای تأمین و توزیع واکسن‌های استاندارد موردنیاز، اقدامات گسترده‌ای داشته است.

این مقام مسوول در دانشگاه، تاکید کرد: طرح واکسیناسیون علیه کرونا در مراکز نگهداری و توانبخشی از اسفند سال گذشته آغاز و در مدت ۳ماه، واکسیناسیون تمامی جمعیت‌های گروه هدف انجام شد.
او یادآور شد: با توجه به اهمیت و ضرورت حفظ حداکثری سلامت کارکنان توانمند و خدوم مراکز نگهداری و توانبخشی، واکسیناسیون آنان نیز به صورت کامل انجام شده است.
معاون بهداشت دانشگاه با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون گروه‌های پُرخطر و آسیب پذیر در برابر بیماری کووید۱۹، رعایت دستورالعمل‌های پیشگیری و کنترل کروناویروس را همچنان ضروری برشمرد.
دکتر همتی، انجام مستمر نظارت شبکه‌های بهداشت و درمان با همکاری همه جانبه سازمان بهزیستی بر مراکز توانبخشی را به دلیل شرایط خاص این مراکز، امری بسیار حیاتی و ضروری دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار