مدیرکل هواشناسی فارس گفت: مطابق پیش‌بینی‌های انجام شده در ۵ روز آینده در آسمان مناطق جنوبی و غربی این استان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
کد خبر: ۹۸۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 18 August 2021

تابناک فارس هب نقل از باشگاه خبرنگاران:مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی فارس در خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت: برای امروز چهارشنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر وزش باد و در برخی نواحی جنوب غرب استان با احتمال افزایش موقتی ابر، بارش پراکنده و ضعیف همراه است.

او افزود: برای فردا پنجشنبه ۲۸ مردادماه آسمان نیز صاف تا کمی ابری در بعد از ظہر وزش باد و در برخی نواحی جنوبی و غربی افزایش موقتی ابر و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده را شاهد خواهیم بود.

قطره سامانی ادامه داد: تا پنج روز آینده ناپایداری‌ها‌یی به شکل افزایش موقتی ابر، وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی نقاط به خصوص نواحی جنوبی و غربی استان انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: کمینه دمای امروز استان صفاشهر با ۱۲ درجه بالای صفر، بـــیـشـیــنــه دمـای دیــروز اســتــان خنج، فراشبند و قیرکارزین با ۴۲ درجه بالای صفر و کمینه دمــای امــروز شــیــراز ۲۰ درجه بالای صفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار