سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون حامل لوازم و قطعات خودرو قاچاق به ارزش ۳۱ میلیارد ریال در شهرستان کازرون خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 17 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین گشت زنی در محور مواصلاتی بوشهر-شیراز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۸۱۱ کارتن انواع لوازم یدکی خودرو از قبیل کمک، سوزن انژکتور، لنت ترمز، پیستون، رنگ خودرو، سنسور، لوازم برقی، اتوماتیک استارت، رادیاتور، دیسک کلاچ، بلبرینگ و... شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۳۱ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار ملک‌زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت‌های اصلی پلیس فارس بوده و با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محور‌های مواصلاتی به منظور پیشگیری از قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

برچسب ها: کالا ، قاچاق ، کازرون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار