معاون استاندار فارس و جانشین استاندار با اشاره به انعکاس برخی مطالب مبنی بر شلوغی برخی مراکز تزریق واکسن در استان فارس گفت: در کنار شلوغی برخی مراکز، در برخی مراکز نیز هیچگونه تجمع و کثرت جمعیت مراجعه کننده‌ای نداشته‌ایم که نیاز است دانشگاه علوم پزشکی این مساله را مدیریت کند.
کد خبر: ۹۸۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 11 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عبدالرضا قاسم‌پور، افزود: البته در جلسه شنبه گذشته با تعطیلی ۲ هفته‌ای استان‌های سراسر کشور موافقت نشد و بنا شد که تمام جوانب کار در نظر گرفته شود و استان‌ها مسائل خود را ارائه دهند و مشکلات و راهکارهای خود را نیز برای خروج از بحران مطرح کنند.
او ادامه داد: ما نیز پیشنهادهای خود را به تهران داده‌ایم که یکی از این پیشنهادها تعطیلی حداقل یک هفتگی استان همراه با جزئیات آن در خصوص تعطیلی مشاغل، حمل و نقل، ادارات و سایر موارد است که در صورت موافقت جزئیات آن را به شکل دقیق به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

دانشگاه علوم پزشکی روند تزریق واکسن را مدیریت کند


وی، با اشاره به انعکاس برخی مطالب مبنی بر شلوغی برخی مراکز تزریق واکسن در استان فارس گفت: در کنار شلوغی برخی مراکز، در برخی مراکز نیز هیچگونه تجمع و کثرت جمعیت مراجعه کننده‌ای نداشته‌ایم که نیاز است دانشگاه علوم پزشکی این مساله را مدیریت کند.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا ادامه داد: در این زمینه تذکر داده‌ایم قبلا چند مصوبه ستاد استانی هم داشته‌ایم که در سالن‌های تزریق به هیچ وجه تجمعی نباید صورت گیرد.
قاسم‌پور گفت: باید فراخوان و اطلاع رسانی برای دریافت واکسن به گونه‌ای باشد که فقط گروه‌های هدف مراجعه کنند تا شاهد ازدحام و شلوغی نباشیم و تزریق واکسن نباید خود به عاملی برای شیوع بیشتر ویروس تبدیل شود.
او افزود: از شهروندان هم انتظار داریم که تا قبل از دریافت پیامک، برای تزریق واکسن مراجعه نکنند.

رنگ بندی کرونایی استان تغییری نداشته است


وی در خصوص وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان هم گفت: شرایط استان در این زمینه نسبت به اوایل هفته تغییری نداشته و از مجموع ۳۶ شهرستان استان همچنان ۳۳ شهرستان در وضعیت قرمز و سه شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.
معاون استانداری فارس ادامه داد: بر این اساس، شهرستان‌های شیراز، آباده، استهبان، اقلید، سروستان، بوانات، رستم، خرم‌بید، سپیدان، فسا، مرودشت، جهرم، خفر، داراب، زرین دشت، کوه‌چنار، کازرون، کوار، خنج، لارستان، گراش، لامرد، زرقان، اوز، پاسارگاد، بیضا، سرچهان، نی‌ریز، ممسنی، فیروزآباد، قیر و کارزین، خرامه و بختگان در وضعیت قرمز و سه شهرستان ارسنجان، مُهر و فراشبند نیز در وضعت نارنجی قرار دارند.



برچسب ها: کرونا ، شیراز ، واکسن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار