نماینده مرودشت اظهار داشت: در صورت وقوع هر گونه حمله نظامی از سوی صهیونیست‌ها قطعا فلسطینیان در کل آن سرزمین و خاک رژیم صهیونیستی به کشاورزی خواهند پرداخت؛ چراکه ما پیش از آن تمام آن سرزمین را شخم زده‌ایم.
کد خبر: ۹۸۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 09 August 2021
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی درباره تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به ایران اظهار داشت: اخیرا وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اراجیفی را به کار برده که بزرگ‌تر از او و سران این رژیم کودک‌کش است.
 
او افزود: گویا رژیم صهیونیستی خیلی علاقه دارد هرچه سریع‌تر به دست شیعیان حضرت علی(ع) که قلعه خیبر را فتح کرد، از صحنه روزگار محو شود.
 
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: رجزخوانی مقامات رژیم صهیونیستی و اراجیفی که آنها بر زبانشان جاری می‌کنند کاملا مشخص است که فراتر از اندازه و قد و قواره‌شان است.
 
رشیدی کوچی گفت: مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گاه از این رجزخوانی‌ها و اراجیف رژیم صهیونیستی نگران نخواهند شد؛ چراکه این کشور پر از جوانان رشید و شجاع است و امکانات و توانایی‌های بالقوه بسیاری داریم تا در جنگ با صهیونیست‌ها آنها را به مرحله بالفعل برسانیم.
 
او گفت: قطعا در صورت وقوع هر گونه جنگی بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی میلیون‌ها جوان ایرانی که الگویشان حاج قاسم سلیمانی است از کشورمان و از سوی محور مقاومت به سمت صهیونیست‌ها حمله‌ور خواهند شد. این در حالی است که بعید می‌دانم حتی جنگ مستقیمی بین ایران و رژیم صهیونیستی رخ دهد و جوانان رشید محور مقاومت خودشان پاسخ زیاده‌گویی‌های مقامات رژیم صهیونیستی را خواهند داد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار