هادی رضایی با تأکید بر اینکه مسئولی که دلسوز نباشد به انحراف کشیده می‌شود، گفت: رسانه باید گفتمان سازی و جریان سازی از مسئولان را دنبال کند، چراکه خبرنگاران زیر بار فشار اقتصادی و معیشتی کمر خم کرده‌اند.
کد خبر: ۹۸۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 08 August 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار داشت: رعایت حلال و حرام و نیز امربه‌معروف و نهی از منکر از سوی رسانه از اهمیت بسزایی برخوردار است که اگر از این فریضه غافل شویم ناهنجاری‌ها در جامعه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مطالبات صنفی به‌ویژه رسانه مربوط به نمایندگی ولی‌فقیه نیست، افزود: رسانه فاقد تشکل است و در این راستا با ایجاد این طرح می‌توان بسیاری از مطالبات صنفی، معیشتی، مسکن و نیز بسیاری از خواسته‌های اصحاب رسانه را پیگیری و به نتیجه مطلوب رساند.

امام‌جمعه شیراز خاطرنشان کرد: تشکل رسانه به‌دوراز جناح‌بندی، جریان سیاسی و خارج از حیطه دولت و نیز بسط الگو‌های بومی در قالب شکل سنتی برای رسیدن به اهداف رسانه بسیار تعیین‌کننده و راهگشا است.

آیت‌الله دژکام در مورد فقه رسانه گفت: بعد از گذشت 30 سال از فعالیت در استان فارس، اگر برای رسیدن به فقه فرهنگ کمکی خواسته شود حاضر به تدریس هستم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس در ادامه این نشست افزود: در برابر جنگ روانی، تبلیغات گوناگون بسیار ضعیف عمل شده است و برای برون‌رفت از این معضل باید در حوزه رسانه‌ای و تبلیغاتی ابزار لازم را در اختیار قرار دهیم.

تقی سهرابی با اشاره به اینکه بعد از گذشت 40 سال از تعریف و تمجید گذشته برای رسیدن به گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام‌شده است را بدون آزمون‌وخطا عملیاتی کنیم، گفت: تحرکات دشمن هر روز علیه ایران اسلامی رو به افزایش است و با کمک رسانه می‌توان بسیاری از این معضلات پیش‌آمده از سوی معاندان را کاهش دهیم.

وی بیان داشت: برای برطرف کردن مشکل اقتصادی و معیشتی خبرنگاران باید مطالبه گری از مسئولان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج رسانه فارس نیز در ادامه این نشست گفت: اصحاب رسانه اگر روابط عمومی دستگاه‌های اداری قرار گیرد نمی‌تواند به‌گونه‌ای مطالبه گری کند که با چاپ یک عکس لرزه بر اندام مدیران اندازد.

هادی رضایی با تأکید بر اینکه مسئولی که دلسوز نباشد به انحراف کشیده می‌شود، گفت: رسانه باید گفتمان سازی و جریان سازی از مسئولان را دنبال کند، چراکه خبرنگاران زیر بار فشار اقتصادی و معیشتی کمر خم کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار