مدیرکل پست استان فارس گفت: واکسیناسیون ۶۲۰ نفر از کارکنان اداره پست استان فارس شروع شد.
کد خبر: ۹۸۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 04 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهدی آزادی مدیرکل پست استان فارس درخصوص تزریق واکسن کرونا به کارکنان این اداره، گفت: در راستای ارتقای سلامت عمومی جامعه تمامی کارکنان بخش دولتی پست استان فارس که تعداد ۶۲۰ نفر (۴۱۲ نفر شیراز و ۲۰۸ نفر شهرستان) هستند، واکسینه شدند.

او درباره نوع واکسن تاکید کرد: نوع واکسن به آنچه در اختیار گرفته است، بستگی دارد و تعداد حدود ۳۰۰ نفر نیز از کارکنان بخش خصوصی مرتبط با کار پست نیز طی مرحله بعدی واکسینه خواهند شد.

آزادی ادامه داد: امروزه سلامت اجتماعی و حفظ جان تک تک افراد جامعه یک تکلیف بسیار مهم است و باید از تمام ظرفیت‌ها در این امر مهم نهایت استفاده را کنیم و دوش به دوش مسئولان حرکت کرد تا روز به روز شاهد کم‌رنگ‌تر شدن این ویروس منحوس در سطح جامعه باشیم.

مدیرکل پست استان فارس تصریح کرد: با توجه شیوع کرونا و پیک پنجم میران خردا‌های اینترنتی به شدت افزایش یافته و در ۴ ماهه امسال استان فارس با ترافیک دو میلیون ۸۰۰ هزار مرسوله وارده رو به رو شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال و با رشد ۳۱ درصدی همراه بوده و تمام همکاران تلاششان معطوف به خدمترسانی به هم استانی‌ها کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار