نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایشات رهبری، گفت: بدون شک دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور جدید باید دیوار بی اعتمادی که در طول ۸ سال گذشته بین مردم و دولتمردان ایجاد شده و تا حدودی قطور هم شده را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۸۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 04 August 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران‌، گفت: اساس حکومت اسلامی بر پایه احکام مبین دین اسلام و ارزشهای انقلاب و حضور مردم در صحنه تحقق اندیشه‌های ناب اسلامی است، انقلاب اسلامی با رویکرد مردمی و حضور مردم در تحولات گوناگون شکل گرفته و این حضور مردمی می‌تواند تعیین کننده همه ابعاد و تحولات پیش روی انقلاب اسلامی باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور جدید طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر همین پایه و اساس اصرار دارد، وی معتقد است باید با مردم و در مسیر خواسته مردم حرکت کرد. بدون شک دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور جدید باید دیوار بی اعتمادی که در طول 8 سال گذشته بین مردم و دولتمردان ایجاد شده و تا حدودی قطور هم شده را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و دولتمردان آسیب بزرگی به باور و اعتماد مردم به تحولات انقلاب می‌زند. لذا باید تلاش شود که روز به روز امید، همراهی و همگامی مردم با تحولات انقلاب در سایه اقدامات دولت رقم بخورد. کارآمدی نظام اسلامی در سایه حضور دولت بین مردم و همراهی با مردم محقق می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در هر صحنه‌ای که مردم حضور پیدا کردند اعتماد بخشی، کارآمدسازی و امید واقعی به مردم در سایه ارتباط موثر، مستمر، با برنامه و در چارچوب راهبردهای نظام اسلامی محقق شد.

عزیزی در ادامه گفت: مجلس یازدهم پیشتاز در ارتباط با مردم بوده و از دولت مردمی هم حمایت می‌کند و چنانچه دولت سیزدهم نیازمند انجام اقداماتی در مجلس باشد، همراهی صورت می‌گیرد.

وی با یادآوری فرمایشات رهبری درباره استفاده دولت سیزدهم از ظرفیت‌ها و توان داخلی، گفت: کشورمان دارای اقلیم مناسب است و صرف نظر از برخی پدیدیه های خشکسالی در سال‌های اخیر از ظرفیت متنوع در بخش‌های مختلف برخوردار است لذا دولت می‌تواند با استفاده از فرصت‌های داخلی نسبت به رفع موانع و مشکلات اقدام کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: استفاده از ظرفیت بیشمار داخلی می‌تواند بخش اعظمی از نیازهای داخلی و حتی نیاز کشورهای منطقه را پوشش دهد. دولت با باور به توانمندی داخلی می‌تواند به استقلال اقتصادی کشور کمک شایانی کند و با برنامه و رویکرد هوشمندانه باید به ظرفیت داخلی نگاه کنیم و بستر رشد و توسعه را بر مبنای توان داخلی فراهم کنیم. مجلس و همه کمیسیون‌ها حامی و پشتیبان هستند و هر قانونی لازم باشد برای استفاده حداکثری از توان داخلی به تصویب می‌رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار