جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی یک گروگان بعد از ۱۵ روز تلاش نیروهای پلیس در شهرستان داراب خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 02 August 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار یوسف ملک زاده، گفت: ۲۳ تیرماه امسال یک فقره آدم ربایی در بخش رستاق از توابع شهرستان داراب به پلیس گزارش شد که در دستور کار ویژه کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی داراب با حضور در محل و انجام تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند ۳ سرنشین یک سواری پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش و سر و صورتی پوشیده فردی ۳۷ ساله را گروگان و سریعاً از محل متواری شده‌اند.

سردار ملک‌زاده گفت: تلاش تیم تحقیقات پرونده برای شناسایی گروگان گیران و رهایی این جوان با جدیت ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی متوجه شدند فرد ربوده شده به شهرستان دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان منتقل شده است.

این مقام انتظامی در فارس ادامه داد: مأموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یکی از آدم‌ربایان ۳۱ ساله که در ربایش این فرد نقش مستقیم داشته را در یکی از مناطق کوهستانی داراب شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری این فرد و اعتراف وی به بزه ارتکابی دیگر عوامل گروگان گیر که خود را در چنگال قانون می‌دیدند مجبور شدند گروگان ۳۷ ساله را پس از ۱۵ روز اسارت در شهرستان "دلگان" رها کنند.

وی با اشاره به اینکه علت گروگان گیری اختلاف شخصی بوده است، گفت: فرد رها شده توسط پلیس به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده وی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل آدم‌ربایی با جدیت ادامه دارد، گفت: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را بر هم زنند و با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار