عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران نباید موضوع جدیدی را از آمریکایی ها بپذیرد در حقیقت ایالات متحده در حال بازی کردن است و به نحوی به دنبال اتلاف وقت است.
کد خبر: ۹۸۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 28 July 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: فریدون عباسی  به اظهارات رابرت مالی، مبنی بر اینکه « ما آماده رفع تحریم ها هستیم اگر ایران آماده بازگشت به توافق باشد» اظهار کرد: اظهارات مقامات آمریکایی بی مصرف است و هدفشان از طرح چنین موضاعاتی این بوده که بیشتر روی خط رسانه ها باشند وگرنه هیچ مطلب جدیدی را بیان نکرده اند.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس افزود: آمریکایی ها باید به برجام بازگردند و تعهدات خود را عملیاتی کنند در واقع همه تحریم ها لغو کند پس از آن نیز ما به تعهدات برجامی خود بازخواهیم گشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نباید موضوع جدیدی را از آمریکایی ها بپذیرد در حقیقت ایالات متحده در حال بازی کردن است و به نحوی به دنبال اتلاف وقت است.

عباسی عنوان کرد: آمریکایی ها می‎خواهند ما را تحت فشار قرار دهند؛ قطعا سردمداران ایالات متحده باید به معاهده برجام بازگردند و آن را عملیاتی کنند؛ ضمنا به تعهداتی که در این چند سال اخیر نیز پایبند نبوده اند باید عمل و جبران خسارت کنند چرا که با عدم انجام تعهداتشان خساراتی را به ما وارد کردند بنابراین باید چنین موضوعاتی را هم مرتفع کنند.

وی اظهار کرد: البته پس از لغو تحریم ها بایستی راستی آزمایی صورت بگیرد که چنین موضوعی نیز 6 ماه زمان بر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار