غلامرضا شهریاری با بیان این که با شناسایی فرصت‌ها در سطح منطقه ۲ از آن‌ها در راستای رفاه مردم استفاده خواهیم کرد، افزود: به همه تعهداتی که به مردم داده ایم پایبند هستیم و با کمک و اعتماد مردم دوران سازندگی شهرداری منطقه ۲ آغاز شده و مردم منتظر اخبار خوبی باشند.
کد خبر: ۹۸۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 23 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: غلامرضا شهریاری با بیان این که با شناسایی فرصت‌ها در سطح منطقه ۲ از آن‌ها در راستای رفاه مردم استفاده خواهیم کرد، افزود: به همه تعهداتی که به مردم داده ایم پایبند هستیم و با کمک و اعتماد مردم دوران سازندگی شهرداری منطقه ۲ آغاز شده و مردم منتظر اخبار خوبی باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ شیراز، او از برقراری تعامل با اهالی شریف این منطقه و یاوران شورا داد و افزود: با حضور میدانی و گفتگو با مردم، تعامل بسیار خوبی با اهالی در سطح محلات برقرار شد و توانستیم فرصت‌های خوبی را ایجاد کرده و نیازهای مردم را شناسایی کنیم. در نهایت با شناسایی نیازهای مردم در جهت حل مشکلات قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

شهریاری عنوان کرد: عملیات اجرایی این پارک که با توسط کارکنان شهرداری منطقه ۲ شیراز آغاز شده و دارای مجموعه‌های رفاهی، تفریحی، ورزشی و ... است که تمامی رده‌های سنی رادربرمی گیرد و به یاری پروردگار ظرف مدت یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با ارائه پیشین‌ای از این فضای شهری گفت: این زمین چند دهه به حال خود رها شده و با تجمع معتادان و بزهکاران باعث اذیت و ازار مردم می‌شد. به همین دلیل با مالکین اراضی توافقاتی داشتیم و عملیات اجرایی پروژه آغاز شد. در جوار این پارک مجموعه آپارتمان‌های آپادانا، مدرس، شهرک‌های دشت چنار و ... قرار دارد که جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفر در آن‌ها ساکن هستند.

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه این منطقه در گذشته فاقد امکانات تفریحی و ورزشی بود اظهار داشت: پس از بهره برداری از این پروژه انسان محور، اهالی این منطقه دیگر نیازی به سفرهای درون شهری به مناطق دیگر برای برخورداری از امکانات تفریحی ندارند.

برچسب ها: پارک ، شیراز ، منطقه 2
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار