کمیته سه نفره بررسی کننده صلاحیت نامزدهای انتخابات هیات فوتبال استان قم اسامی پنج نفر نهایی این انتخابات و افراد مورد تایید در پست‌های نایب‌رئیسی و نمایندگی باشگاه‌ها را معرفی کرد.
کد خبر: ۹۸۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 23 July 2021

به گزارش تابناک قم، دهه سوم اردیبهشت ماه سال جاری بود که ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیات ورزشی پرمخاطب و پرحاشیه فوتبال استان قم در ساختمان این هیات ورزشی آغاز شد و در آن مقطع بیش از ۱۰ نفر برای ریاست این هیات ثبت‌نام کردند.

همچنین در راستای اجرای ماده ۲۱ اساسنامه هیات‌های فوتبال استان‌ها و با توجه به مقررات انتخاباتی و دستورا‌لعمل‌های برگزاری مجمع عمومی هیات فوتبال استان قم و پیرو مصوبه سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۰ هیات رئیسه این هیات، ثبت‌نام برای انتخاب پست‌های هیات‌ رئیسه هیات فوتبال نیز انجام گرفت.

این در حالی است که هیات رئیسه هیات شامل چهار نفر اعم از رئیس هیات، دو نفر نایب‌رئیس شامل نایب‌رئیس اول و نایب‌رئیس بانوان و یک عضو از بین مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر استان قم را شامل می‌شود و هر یک از نامزدهای پست ریاست باید دو نفر را به عنوان نامزدی نایب‌رئیس اول و بانوان معرفی کنند.

همچنین مدت زمان مسوولیت رئیس هیات، نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه چهار سال است و نواب‌رئیس و اعضای هیات رئیسه علاوه بر شرایط مندرج در ماده ۲۳ اساسنامه نباید هیچ‌گونه سابقه محکومیت کیفری مغایر با مسوولیت آنها داشته باشند.

با توجه ماده ۲۳ اساسنامه هیات فوتبال، تابعیت جمهوری اسلامی ایران و سکونت در مرکز استان قم، التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عدم سوء پیشینه و محرومیت اجتماعی بر اساس تاییدیه مراجع ذیصلاح، حداقل سن ۳۵ سال و حداکثر ۷۰ سال در زمان اعلام نامزدی، دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی یا معادل آن و دارا بودن پنج سال سابقه مدیریت از جمله شرایط ثبت‌نام در پست ریاست هیات فوتبال استان قم است.

بررسی صلاحیت‌ها را یک کمیته سه نفره بر عهده داشت و با نظر این کمیته اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای احراز پست ریاست، نایب‌رئیس و نماینده باشگاه‌ها معرفی شد که بر این اساس نامزدهای پست ریاست قدرت‌الله باقری‌راغب، حمیدرضا بیگدلی، محسن رمضان‌بیگی، اکبر روح‌پرور و یدالّله یامولا هستند‏، ضمن اینکه در پست نایب‌رئیس آمنه رسولی به عنوان نایب‌رئیس بانوان و در پست نماینده باشگاه‌ها احمد محسنی تایید صلاحیت شده‌اند.

هنوز زمان دقیق برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال استان قم اعلام نشده است و این زمان توسط فدراسیون فوتبال تعیین می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار