ارجمند از فوت یک بیمار کرونایی ساکن جهرم خبر داد و گفت: در مجموع تا کنون تعداد ۲۱۵ نفر از ساکنان جهرم و خفر به سبب ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۹۸۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 22 July 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا، گفت: امروز شاهد ابتلای ۱۸ نفر از شهروندان جهرمی و خفری به بیماری کرونا بودیم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به مجموع بیماران کرونایی از ابتدای شیوع بیماری تا امروز در جهرم، عنوان کرد: آنچه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در جهرم و خفر رخ داده است، ابتلای ۱۸ هزار و ۸۰۰ شهروند به این بیماری بوده است.

 

ارجمند به تعداد نمونه های انجام شده از بیماران مشکوک به کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون در شهرستان های جهرم و خفر تعداد ۶۰ هزار و ۴۸۰ نمونه از بیماران گرفته شده و روند نمونه گیری ها هر روز ادامه دارد.

 

وی همچنین به بهبود یافتگان کرونایی نیز اشاره ای داشت و عنوان کرد: تا کنون از حدود ۱۹ هزار بیمارکرونایی در این ۲ شهرستان، تعداد ۱۷ هزار و ۸۷۱ نفر به بهبودی کامل رسیده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بیمارانی که در حال حاضر در قرنطینه خانگی هستند، گفت: تعداد بیماران موجود در ۶۵۴ نفر بوده که در حال سپری کردن طول درمان خود هستند.

 

وی به وضعیت بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه ۹۰ نفر هستند.

 

ارجمند ادامه داد: از این تعداد بیمار، ۸۵ نفر در بخش های عمومی و پنج بیمار نیز در بخش آی سی یو بستری بوده و تحت نظر پزشکان و کادر درمان قرار گرفته اند.

 

وی به ترخیص ۱۳ بیمار کرونایی از بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین روز گذشته تعداد ۲۳ بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار جان باختگان کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد که امروز با فوت یک آقای ۴۰ ساله بدون بیماری زمینه ای تعداد آنها به ۲۱۵ نفر رسید.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار