جانشین فرماندار ویژه لارستان در ستاد مقابله با کرونا گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا به الان در لارستان ۱۱ هزار و ۶۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند که از این تعداد نه هزار و ۲۴۲ نفر بهبود و ۱۵۵ نفر جان باخته‌اند.
کد خبر: ۹۷۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 19 July 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: احمد دلاور در رابطه با وضعیت کرونایی این شهرستان اظهار داشت: تعداد مبتلایان این بیماری در لارستان به مرز ۱۱ هزار نفر رسیده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تا به الان در لارستان ۱۱ هزار و ۶۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند که از این تعداد نه هزار و ۲۴۲ نفر بهبود و ۱۵۵ نفر جان باخته‌اند.

دلاور بیان داشت: هم اکنون ۲۱ نفر در بیمارستان امام رضا (ع) لار و بیمارستان بی رم بستری هستند که از این تعداد حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

جانشین ستاد کرونای لارستان تاکید کرد: تاکنون به ۱۶ هزار و ۱۵۰ نفر در این شهرستان در هر دو مرحله واکسن تزریق شده است.

دلاور بیان کرد: در کنار واکسیناسیون گروه هدف طبق سند ملی ۱۵۰۰ نفر از افراد مقیم کویت این شهرستان نیز واکسینه شده‌اند. وی از برگزاری ۱۰۰ جلسه ستاد پیشگیری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: ماحصل این جلسات ۶۰ مصوبه بوده است.

این مقام مسئول مهمترین عامل وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان را برپایی مجالس عروسی و جشن تولد و دور همی های خانوادگی در باغ شهری‌ها دانست و متذکر شد: رعایت نکردن دوران قرنطینه، استفاده نکردن از ماسک و عادی انگاری باعث شیوع هر چه بیشتر این بیماری در لارستان شده است.

وی همچنین از واکسینه کردن نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان تا هفته آینده در لارستان خبر داد و گفت: از اوایل مرداد ماه نیروهای خدوم انتظامی و سپاه پاسداران، فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌ها واکسینه می‌شوند.

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار