رئیس پلیس فتا استان فارس از کشف یک پرونده برداشت غیر‌مجاز از حساب بانکی مادر توسط دختر نوجوانش خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 17 July 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: با مراجعه خانمی ۳۷ ساله به پلیس فتا مبنی بر اینکه مدتی است در چند مرحله از حساب وی مبلغ ۵۰ میلیون ریال توسط شخصی ناشناس برداشت شده است که رسیدگی به این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس فتا برای ردیابی وجوه برداشت شده صورت پذیرفت که مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اکانت‌های بازی آنلاین شده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم ۱۴ ساله که دختر شاکی بود را شناسایی و آن را به پلیس فتا انتقال دهند.

سرهنگ سلیمانی با توجه به اینکه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد، خاطر نشان کرد: والدین نظارت بیشتری در خصوص عملکرد فرزندان خود در فضای مجازی داشته باشند و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار