نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به سمت پروژه های ریلی میرفتیم و استان را به عنوان چهار راه ریلی جنوب کشور منظور میکردیم و راه های ریلی شیراز_گلگهر_ بندعباس، شیراز_بوشهر_خوزستان و شیراز_ اقلید_ یزد را در دست کار خود قرار میدادیم.
کد خبر: ۹۷۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 17 July 2021

تابنالک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در مراسم عملیات اجرایی و شروع لوله‌گذاری و انتقال آب خلیج فارس به لامرد گفت: مجمع نمایندگان استان فارس به این نتیجه رسیده است که باید وقت، توان و انرژی خود را معطوف به بخش های مهم اساسی و زیربنایی استان کند.

او افزود: خارج از همه رویکردهای سیاسی، باید به سمت فعالیت های بزرگ، محرک که موجب توسعه استان می شود، حرکت کنیم.

عزیزی ادامه داد: معادل ۵ هزار و ۱۰۰ پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در استان داریم که در این پروژه به این رسیدیم که به سراغ پروژه هایی عظیم برویم که برای استان مهم و زمینه ساز عمران و پیشرفت را فراهم کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه های بزرگی را با پیگیری و همکاری مسئولان استان شروع کردیم که یکی از این پروژه ها طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس بود.

عزیزی بیان کرد: اساسا موضوع آب یکی از موضوعات مهم و محوری مجمع نمایندگان و مدیران استان بود که در اولویت کاری خود قرار دادند چرا که موضوع آب حیاتی برای ما بود.

او اظهار کرد: باید به سمت پروژه های ریلی میرفتیم و استان را به عنوان چهار راه ریلی جنوب کشور منظور میکردیم و راه های ریلی شیراز_گلگهر_ بندعباس، شیراز_بوشهر_خوزستان و شیراز_ اقلید_ یزد را در دست کار خود قرار میدادیم.

عزیزی بیان کرد: بحث خطوط فرآورده پلی اتیلن از عسلویه به مرکز استان (شیراز_ مرودشت)، خط انتقال فراورده از شیراز به سیرجان از موضوعات مهم و محوری ما بود.

او با اشاره به اینکه در حوزه های آزادراهی توافقات خوبی را داشته ایم، تصریح کرد: در بحث آزادراه شیراز_اصفهان و شیراز بوشهر و بزرگراه شیراز _فیروزآباد _جم _عسلویه و آزادراه پارسیان لامرد از موضوعات مهم و محوری در حوزه آزادراهی بوده است.

عزیزی گفت: اساسا باید وقت، توان، ظرفیت و انرژی را به موضوعات مهم و زیربنایی معطوف میکردیم و موضوع آب مهمترین برای ما بود.

او ادامه داد: آزادراه شیراز_اصفهان به زودی به بهره برداری می رسد و آزاده راه شیراز بوشهر و بزرگراه شیراز _گلگهر را به مناقصه بگذاریم و باید تلاش کنیم این پروژه ها با سرعت بالا و حداقلی به مردم استان هدیه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار