سردار بوعلی نقش فرمانده باید در جغرافیای مسئولیتش دیده شود و نسبت به هیچ مسئله‌ای بی‌تفاوت نباشد که البته از نظر ما پاسداری هم به همین معنی است که هرجا هر مشکلی وجود دارد، برای حل آن مشکل و برای مردم تلاش کند.
کد خبر: ۹۷۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 15 July 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سردار یدالله بوعلی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه ثارالله شیراز ضمن تبریک اعیاد امامت و ولایت با تقدیر از تلاش‌های بیش از سه دهه خدمت سرهنگ زارعی اظهار داشت: هرکسی بر اساس باوری که از دین دارد، عملکردی دارد و اینجا تصدیق می‌کنیم که این برادر عزیز، شخصی زحمت کش و فعال بوده و امروز با خوشنامی و کارنامه‌ای درخشان بازنشسته می‌شود.

وی خوشنامی و با نام نیک رفتن از مسئولیت را بسیار مهم دانست و گفت: سرهنگ زارعی چنین فردی است که برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه یک فرمانده ناحیه، باید از نیروهای خود مراقبت کند، تصریح کرد: یک فرمانده با تصمیم‌ها و حضور در برنامه‌ها، می تواند خود را در عمل نشان دهد.

به گفته سردار بوعلی نقش فرمانده باید در جغرافیای مسئولیتش دیده شود و نسبت به هیچ مسئله‌ای بی‌تفاوت نباشد که البته از نظر ما پاسداری هم به همین معنی است که هرجا هر مشکلی وجود دارد، برای حل آن مشکل و برای مردم تلاش کند.

 

سرهنگ موسی زارعی، فرمانده سابق سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در آئین تودیع خود با بیان اینکه خدمت در سپاه، یک افتخار است گفت: خدمت در سپاه پشیمانی به همراه ندارد پس باید قدر این نهال انقلاب را دانست.

وی با بیان اینکه بسیج سرمایه‌ای است که امامین انقلاب آرزوی آن را داشته و باید در ارتقای آن بکوشیم افزود: خود را سرباز حاج قاسم می‌دانم و برای فرمانده جدید سپاه ناحیه ثارالله آرزوی موفقیت در پیاده کردن بیانیه گام دوم انقلاب و فرامین مقام معظم رهبری را دارم.

سرهنگ محمدبهادر علیپور فرمانده جدید سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در این مراسم گفت: مهمترین برنامه من، تقویت پایگاه‌های بسیج است چراکه ستون فقرات بسیج پایگاه‌های مقاومت است.

علیپور معنویت و مردمداری را از مهم‌ترین وظایف بسیج دانست و گفت: خواهران 50درصد تشکل بسیج را تشکیل می‌دهند که به این مهم هم خواهیم پرداخت

به گزارش تسنیم در این مراسم سرهنگ بهادر علیپور به عنوان فرمانده جدید در سپاه ناحیه ثارالله شیراز منصوب شد. وی کارشناس ارشد حقوق و از نیروهای سپاه ناحیه ثارالله است که در سمت‌های مختلفی در این ناحیه خدمت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار