همزمان با اعلام جدول برنامه جدید خاموشی برق در شهر فسا، رئیس اداره برق شهرستان فسا اعلام کرد: در سال جاری شاهد گرمای بی سابقه از فصل بهار بودیم که این امر به همراه خشکسالی و استفاده از دستگاه غیر مجاز رمز ارز سبب شد تا میزان مصرف درشهرستان فسا نیز افزایش یابد
کد خبر: ۹۷۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 05 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: منصور کاظمی روز دوشنبه ، اعمال مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان و مدیریت سمت تقاضا در این شرایط سخت را یکی از مهمترین راهکارهای کنترل و پایدار نگهداشتن شبکه برق عنوان کرد و افزود: ما پیوسته در تلاشیم در جهت ایجاد رفاه و آسایش و جلب رضایت عمومی از تمام ظرفیت های ارتباطی موجود استفاده نماییم.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراه بودن همشهریان و مدیریت مصرف و صرفه جویی بتوان شرایط را مطلوب تر کرد و از این شرایط بحرانی و اوج بار تابستان عبور نمود.
بر اساس گزارش دریافتی ایرنا ، برنامه خاموشی برق شهرستان فسا طبق جدول، اعلام شده است ، بر اساس این جدول و برنامه اعلام شده شهروندان می‌توانند ساعات خاموشی خود را بر اساس برنامه پیش بینی نمایند.

کاظمی با اشاره به اینکه این برنامه شامل همه مشترکین می باشد گفت: برای اینکه قطعی کمتر شود اقداماتی در سطح شهرستان در حال انجام است.

به گفته وی، محدود کردن میزان مصرف ادارات دولتی و نهادهای عمومی به میزان ۵۰ در صد در ساعات اداری، بازرسی روزانه از ادارات ونهادهای دولتی جهت رعایت اصول صرفه جویی، تشکیل کار گروه شهرستانی کشف وجمع آوری دستگاههای تولید غیر مجاز رمز ارز، یک در میان کردن روشنایی بلوارهای سطح شهر، تغییر ساعات کاری ادارات و نهادهای دولتی به دستور فرماندار شهرستان فسا و جلب مشارکت صنایع بزرگ جهت تغییر شیفت کاری و کاهش برق مصرفی در ساعات پیک اقداماتی است که جهت کاهش این خاموشی ها در سطح شهرستان درحال انجام است.

برنامه جدید خاموشی‌های برق در شهرستان فسا و تلاش برای مدیریت مصرف

برچسب ها: برنامه ، خاموشی فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار