مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز گفت: با شروع فصل تابستان و افزایش مصرف برق به دلیل گرمای هوا و استفاده از وسائل سرمایشی طرح مدیریت اضطراری بار در سراسر کشور اجرا می شود.
کد خبر: ۹۷۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 04 July 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: سید باقر احمدی مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص طرح مدیریت اضطراری بار گفت: با شروع فصل تابستان و افزایش مصرف برق به دلیل گرمای هوا و استفاده از وسائل سرمایشی طرح مدیریت اضطراری بار در سراسر کشور اجرا می شود.

وی افزود: در شهر شیراز نیز مناطق به ۶ گروه تقسیم شده اند که در طول روز به مدت دوساعت طبق جدول زمان بندی برق منازل قطع می شود؛ مشترکین می توانند گروه بندی خود را با بررسی زمان اولین خاموشی، مشخص کنند.

احمدی با بیان اینکه به ازا هر یک درجه گرما حدود ۱۰۰۰ مگاوات برق بیشتر مصرف افزایش پیدا می کند، تاکید کرد: موثر ترین راه برای کاهش خاموشی ها، مدیریت مصرف است و مهم ترین راهکار برای کاهش مصرف برق استفاده از دور کند کولر آبی و تنظیم درجه کولر گازی بر روی 25 درجه است.

گفتنی است با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق در سطح کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌گردد، لذا به منظور پایداری شبکه، بنا به دستور مرکز کنترل، در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی و موردی به مدت۱۲۰ دقیقه اعمال خواهد گردید که مطابق برنامه زمانبندی برای اطلاع شهروندان محترم اعلام می‌گردد.

اجرای طرح مدیریت اضطراری بار در شهر شیراز + جدول زمانبندی قطعی برق

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
درود
کلا این برنامه اجرا نمیشه، فکر کنم به صورت سلیقه ای هست.
از شنبه تا به امروز چهار بار برق منطقه بلوار شهید بهشتی رفته، در حالی که مناطق دیگه تا یکبار مشاهده شده.اگر امکانش باشه پیگیری بفرمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
ﺑﺮﻭﻳﺪ ﺑﻤﻴﺮﻳﺪ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻭﻛﺸﻮﺭﺩاﺭﻳﺘﻮﻥ ﺧﺎﻙ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﺮﺳﺮﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﺑﻲ ﻋﺮﺿﻪ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار