رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و پنجاه و سومین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹، نسبت به قرار گرفتن شیراز در آستانه ورود به وضعیت قرمز کرونایی ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۹۷۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 04 July 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و پنجاه و سومین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹، نسبت به قرار گرفتن شیراز در آستانه ورود به وضعیت قرمز کرونایی ابراز نگرانی کرد.
دکتر مهرزاد لطفی گفت: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر کروناویروس، شیراز را در آستانه ورود به وضعیت قرمز کرونایی قرار داد.
او با توجه به شیوع نوع جهش یافته کروناویروس هندی، بر رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در برابر این ویروس تاکید کرد و افزود: طبق رنگ بندی رسمی از نظر وضعیت کروناویروس در استان‌های کشور، در حال حاضر ۱۳ شهرستان فارس شامل جهرم، خنج، داراب، زرین دشت، قیروکارزین، کازرون، کوار، گراش، لارستان، لامرد، اوز، خفر و کوه چنار در وضعیت قرمز به سر می‌برند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به روند افزایشی بستری بیماران مبتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان، از آمادگی تمامی مراکز درمانی استان خبر داد.
دکتر لطفی همچنین خواستار همکاری بیشتر مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان در مقابله با موج پنجم کرونا شد و ادامه داد: لازم است مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان نظارت بیشتری بر رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و اماکن پر تردد داشته باشند.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، وضعیت قرمز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار