رئیس ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و قیام خونین پانزده خرداد گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، ویژه‌برنامه‌های این ایام در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 03 June 2021

تابناک فار به نقل از فارس: علی عسگر جمشیدی در تشریح برنامه‌های این ایام اظهار داشت: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، امروز پنج شنبه ۱۳ خرداد ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر احمدبن موسی‌(ع) برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اضافه کرد: آیین ویژه گرامیداشت قیام پانزده خرداد نیز در روز شنبه ۱۵ خرداد ماه، بعد از نماز مغرب وعشاء درحرم مطهر احمدبن موسی (ع) و با سخنرانی آیت الله دژکام امام جمعه شیراز بر پا خواهد شد.

این مقام مسئول به تبلیغات و فضا‌سازی محیطی، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، اتخاذ تدابیر امنیتی و ترافیکی و انتشار تیزرهای اختصاصی این ایام به عنوان دیگر اقدامات فرهنگی در این دو مناسبت اشاره کرد.

جمشیدی با تاکید بر اهمیت برگزاری این برنامه ها افزود: تمامی نهادهای مرتبط از قبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه فجر، شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی و صدا و سیما نیز در اجرای هر چه بهتر این برنامه ها تعامل و نقش‌آفرینی خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار