نشست ادبی با ارائه و نقد اشعار و نوشتارهای ادبی با حضور دوستداران شعر و ادبیات فارسی در اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 01 June 2021

نشست ادبی با حضور دوستداران شعر در اقلید برگزار شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید، دوشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار تابناک گفت: پس از چندین ماه تعطیلی در برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری، خوشبختانه این محفل صمیمانه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار شد.

فاطمه سادات رسولی افزود: این امکان وجود دارد در این روزهای پر از اندوه با رعایت بهداشت در محافل حضوری از سلامتی یکدیگر خبر دار شویم و چند لحظه ای را بدور از هر دغدغه ای سپری کنیم و امیدواریم دوباره شاهد فعالیت های تمامی هنرمندان در رشته های مختلف هنری در شهرستان باشیم.

رییس انجمن ادبی شهرستان اقلید نیز به تابناک گفت: با توجه به تنگنایی که شرایط کرونایی برای فعالیت های هنری ایجاد کرده انجمن اهل قلم اقلید نیز از این قاعده مستثنی نماند و مدت زیادی جلسات حضوری در حوزه شعر وادب برگزار نشد.

حسین اقلیدی ادامه داد: با فرا رسیدن فصل بهار و فراهم شدن امکان برگزاری جلسه حضوری در محیط باز امروز موفق به برگزاری جلسه شدیم و تا اندازه ای از دل تنگی اهالی شعر وادب در روزهای سیاه کرونایی کاست.

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و سایر مراکز فرهنگی هنری جلسات بدون حاشیه و با حفظ معیارهای سلامت جامعه تداوم یابد.

شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

نشست ادبی با حضور دوستداران شعر در اقلید برگزار شد

برچسب ها: اقلید ، نشست ادبی ، شعر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار