نماینده استان فارس با بیان اینکه انتشار اخبار و صحبت‌هایی مبنی بر گران شدن قیمت بنزین شایعه‌ای بیش نیست، گفت: به‌رغم زمزمه‌هایی مبنی بر گران شدن قیمت بنزین، نمایندگان بارها تأکید کردند که هیچ فردی حق افزایش قیمت بنزین را ندارند.
کد خبر: ۹۶۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 22 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایلنا: عبدالعلی رحیمی  با اشاره به اینکه کمیسیون انرژی 100 درصد با افزایش قیمت بنزین مخالف است، افزود: موضوع افزایش قیمت بنزین و بی اطلاعی نمایندگان موضوعی متفاوت بود.

قیمت بنزین هیچ تناسبی با وضعیت اقتصادی مردم ندارد

نماینده سروستان، کوار و خرامه با اشاره به اینکه اطلاعی از واریز یارانه حاصل از افزایش نرخ بنزین در اختیار ندارم، ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت نرخ بنزین به خوبی متوجه می شوید که بسیاری از مردم در تنگنا قرار دارند.

نماینده مردم استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر قیمت بنزین هیچ تناسبی با وضعیت اقتصادی مردم ندارد، تصریح کرد: اما باید پذیرفت که مسئولان باید با در نظر گرفتن تمام شرایط و مشکلات مردم اقدام به افزایش نرخ بنزین کنند.

بعضی از نمایندگان استان با تجمیع پتروشیمی‌ها موافقند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با بیان اینکه نمایندگان جهت تجمیع بعضی از پتروشیمی‌های تعطیل جلساتی را برگزار کرده اند، افزود: اما موکلان مردم فارس در مجلس در رابطه با تعطیلی و تجمیع پتروشیمی های تعطیل و راکد در استان هنوز به نتیجه قطعی در این رابطه نرسیدند.

رحیمی با بیان اینکه بعضی از نمایندگان استان با تجمیع پتروشیمی‌ها موافقند ادامه داد: اما بعضی از نمایندگان با این موضوع مخالفند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار