ستاره تیم بسکتبال شیمیدر قم از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا انتخاب شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 12 May 2021

به گزارش تابناک قم، در فصل 1400 – 1399 مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تیم شیمیدر قم ارسلان کاظمی بود که در تک تک بازی‌های این تیم در حد و اندازه یک ستاره ظاهر شد و این بازیکن با تجربیات بالای خود کمک زیادی به نماینده قم برای ایستادن روی سکوی سوم لیگ برتر کرد.

کاظمی در هیچ مسابقه‌ای از فصل سپری شده لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، بازیکن متوسطی نبود و همواره با ریباندهای منحصر به فرد خود و همچنین تاثیرگذاری مستقیم در تغذیه دیگر بازیکنان تیمش و حضور به موقع زیر سبد حریفان، در بین اهالی بسکتبال و طرفداران پرتعداد این رشته و تیم شیمیدر زبان‌زد خاص و عام بود.

این بازیکن بزرگ که از نظر اخلاقی و فنی همواره در سطح بالایی قرار داشته و با تجربه بازی در مسابقات لیگ معتبر NBA یک چهره شناخته شده در بسکتبال آسیا و جهان است پس از کسب رتبه سومی لیگ برتر با تیم شیمیدر قم اکنون یکی از مهره‌های مد نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 است.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان بسکتبال کشورمان به منظور شرکت در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا در حالی اعلام شد که این اردو از 26 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی انرژی اتمی شروع می‌شود ولی ملی‌پوشان یک روز زودتر باید در تالار بسکتبال آزادی تهران برای تست کرونا خود را به کادر فنی معرفی کنند.

از تیم شیمیدر قم تنها ارسلان کاظمی به اردوی تیم ملی دعوت شده و تیم ملی کشورمان باید با رقبایی همچون عربستان و سوریه برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی کاپ آسیا رقابت کند، ضمن اینکه همین تیم به منظور شرکت در مسابقات المپیک توکیو در تابستان سال جاری به میزبانی ژاپن نیز آماده خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار