معاون استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت:با توجه به ممنوعیت استفاده از تفرجگاه‌های شهری، مدیران شهری مانع حضور مردم در این اماکن شوند.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 25 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گردهمایی شهرداران استان که با هدف مدیریت شهری و مقابله با ویروس کرونا به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار گردید با تاکید بر ممنوعیت استفاده از تفرجگاه‌ها و فضای سبز شهری گفت: شهرداری‌های استان با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اجرایی کردن دستورالعمل‌های بهداشتی، مانع حضور مردم در تفرجگاه‌های شهری شوند.

او افزود: شهرداری‌های استان با اجرای تبلیغات و سایر روش‌ها در فرهنگ سازی و نهادینه کردن دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا اهتمام ویژه ورزند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه جذب اعتبارات سال جدید براساس عملکرد شهرداری‌ها در سال گذشته صورت میگیرد بیان کرد: شهرداری‌های استان تا پایان اردیبهشت برای ارائه گزارش از عملکرد خود به استانداری اقدام کنند و پروژه‌های نیمه تمام خود را به پایان برسانند.

همچنین فخری ابراز داشت: انتظار میرود با توجه به شعارسال۱۴۰۰، مدیران شهری بستر مناسب برای حمایت از تولید در استان را با توسعه اقتصاد شهری فراهم کنند.

او بیان کرد: با توجه به اینکه در تاریخ سیزدهم تیر ماه تا پانزدهم تیرماه سال جدید نمایشگاه توسعه شهری و روستایی در شبستان مصلای امام خمینی برگزار می‌گردد، از شهرداری‌های استان خواست تا در صورت تمایل به شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کنند.

همچنین در این جلسه به موضوعاتی در حوزه رفع نقاط حادثه خیز شهری، پیشگیری و مدیریت آتش سوزی در جنگل‌ها و فضای سبز، ارتقا و تجهیز ماشین آلات اطفاء حریق نیز اشاره و پرداخته شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار