شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر و ضمن گرامیداشت این روز، عنوان کرد: ارتش مشـت محـکم و آهنیـن ملـت در مبـارزه با استکبـار جهـانی است.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 18 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس که یک نسخه آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

۲۹فروردین در تقویم انقلاب اسلامی ایران یادآور حمایت کم نظیر و دوراندیشی عالمانۀ معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «رحمت‌الله علیه» از ارتش انقلابی و قهرمان جمهوری اسلامی ایران است که این نیرو را در سالیان گذشته به بازوی توانمند نظام در عرصه‌های مختلف تبدیل کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران بارها در آزمون های مختلف نظامی، خدمت رسانی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و با ایثار و فداکاری خالصانه موجبات رضایتمندی آحاد ملت ایران اسلامی را فراهم کرده‌اند.

نیروهای سرافراز ارتش در سالیان اخیر از یک سو در دفاع سلحشورانه از مرزها و ایجاد امنیت پایدار در سرتاسر میهن اسلامی و از سوی دیگر در خدمت رسانی به مردم در مقاطع و بحران های مختلف نظیر سیل ، زلزله و غیره همواره حاضر بوده و به ویژه در یک سال گذشته با ورود موج همه گیری ویروس منحوس کرونا، با اقدامات جهادی و نوید بخش در مبارزه با این ویروس به یاری ملت بزرگ ایران و کادر درمانی کشور شتافته‌اند.

امروز و با گذشت بیش از ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نیروهای سه گانه ارتش همچنان با اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظله العالی» به عنوان پشتوانۀ بزرگ نظام نقش آفرینی کرده و مشت محکم و آهنین ملت مبارز ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی خواهند بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با تبریک فرارسیدن ۲۹فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به ساحت تمامی شهیدان، جانبازان و ایثارگران این نیروی وفادار و مردمی و قدرشناسی از تلاش مجاهدانه فرماندهان و نیروهای جان بر کف ارتش در حفاظت از کیان ایران اسلامی، از همراهی همیشگی و مسئولانه قوای ارتش در امر خطیر برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی و در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی، تقدیر کرده و سربلندی و تداوم پیروزی های آنان را در صحنه‌های مختلف از خداوند قادر متعال مسالت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار