پژمان گفت: قیمت مصوب مرغ آماده طبخ در استان به ازای هر کیلوگرم، ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است و فروش با قیمت بیشتر تخلف بوده و مورد برخورد قانونی قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 18 April 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «حسین پژمان» با اشاره به قیمت مصوب خرید مرغ در استان فارس در چهارمین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ در استان فارس گفت: قیمت مصوب مرغ آماده طبخ در استان فارس به ازای هر کیلوگرم، ۲۴ هزار و 9۰۰ تومان اعلام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: جهاد کشاورزی، صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس با متخلفانی که این قیمت را برای عرضه مرغ مورد توجه قرار ندهند برخورد قانونی خواهند کرد.

وی با اشاره به صنعت مرغداری به عنوان بزرگترین صنعت بعد از نفت بیان کرد: نمایندگان سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت و اداره کل دامپزشکی به صورت ثابت در کشتارگاه ها مستقر شده اند و تمامی فعالیت ها از زمان ورود مرغ زنده تا خروج مرغ گرم و ارسال به مراکز توزیع را صورت جلسه می‌ کنند.

پژمان اعلام کرد: قیمت مصوب خرید مرغ زنده توسط کشتارگاه ها 17 هزار و 100 تومان، در کشتارگاه 23 هزار و 300 تومان و قیمت مرغ گرم مصرف کننده 24 هزار و 900 تومان تعیین شده است و در صورت فروش با قیمت بالاتر با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد و در گام اول مرغداران متخلف از سامانه «سماصط» حذف می شود.

برچسب ها: قیمت ، قیمت مرغ ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار