دکتر لطفی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد: روزه داران باید از هر گونه تجمع در فضای بسته برای برگزاری مراسم‌های این ماه مبارک بپرهیزند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 17 April 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: دکتر مهرزاد لطفی بعد از ظهر شنبه در سیصد و سومین نشست ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه، گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان بهداشت و درمان درگیر با کرونا طی روز گذشته در شیراز، واکسن کووید ۱۹ دریافت کردند.

او از مشارکت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی در راستای خدمت رسانی به مبتلایان در موج جدید کرونا، گفت: هم اکنون بیش از دو هزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند و مدافعان سلامت به صورت شبانه روزی و بی وقفه، برای نجات آنان تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند.

دکتر لطفی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد: روزه داران باید از هر گونه تجمع در فضای بسته برای برگزاری مراسم‌های این ماه مبارک بپرهیزند.

رئیس دانشگاه به مردم توصیه کرد تا در صورت تماس با بیمار مبتلا به کرونا یا دارا بودن علائم بیماری، به پزشک خانواده مراجعه کنند، چرا که مراجعه دیرهنگام سبب انتشار بیشتر بیماری و به خطر افتادن سلامتی اطرافیان می‌شود. او با این هشدار که کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب اوج گیری بیشتر کرونا می‌شود، از مردم خواست تا از مراجعه بی مورد به آزمایشگاه‌ها، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها خودداری کنند تا ارائه خدمات درمانی به بیماران و روند رسیدگی به مراجعان و مبتلایان به خوبی انجام شود.

دکتر لطفی ضمن بررسی آمار نمونه‌های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کرونا ویروس پرداخت.

برچسب ها: کرونا ، دورهمی ، فضای بسته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار