دکتر عبدالرضا غلامی گفت: متاسفانه بیشتر بیماران بستری در هفت بخش کووید بیمارستان پیمانیه جهرم، دچار درگیری بالای ریه هستند و در دورهمی و تجمعات مبتلا شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ 13 April 2021

تابناکفارس به نقل از ایسنا:دکتر عبدالرضا غلامی  گفت: متاسفانه بیشتر بیماران بستری در هفت بخش کووید بیمارستان پیمانیه جهرم، دچار درگیری بالای ریه هستند و در دورهمی و تجمعات مبتلا شده‌اند.

او گفت: طی یک هفته اخیر تعداد بیماران بستری در بخش های کووید بیمارستان پیمانیه به ۷۳ نفر رسیده و افزایش روند مبتلایان و بستری این تعداد از بیمار در چند روز گذشته بسیار نگران‌کننده است.

غلامی ادامه داد: اگر سرعت روند بیماری به همین شکل ادامه و تعداد مبتلایان افزایش یابد، قطعا در روزهای نه چندان دور تعداد بیماران بستری از ۲۰۰ نفر عبور می‌کند و ما با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

رئیس بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: اکثر بیماران با علائم تنگی نفس، کاهش میزان اکسیژن خون و بدن دردهای شدید به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شده‌اند و هم اینک از بین کل بیماران بستری در این بیمارستان، حال ۵ نفر وخیم بوده و به ونتیلاتور وابسته هستند.
مدیر بیمارستان پیمانیه جهرم نیز به ایسنا گفت: با توجه به حاد بودن وضعیت و افزایش مبتلایان، ۶ بخش کووید و یک بخش آی سی یو برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان فعال است.

عبدالعظیم جوکار افزود: به طور موقت عمل‌های الکتیو (غیراورژانس) برای خدمت‌رسانی به بیماران اورژانس، تعطیل شده و شیمی درمانی بیماران سرطانی در بیمارستان استاد مطهری انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، از ابتدای موج سوم بیماری کرونا، بخش شیمی درمانی در بیمارستان پیمانیه جهرم، برای بستری بیماران مبتلا به کووید در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار