رئیس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: با توجه به قیمت گذاری سایر استان های کشور نرخ زولبیا و بامیه در شیراز نیز تعیین و هرکیلو زولبیا و بامیه ۴٢ هزار تومان قیمت گذاری شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 14 April 2021

تابناک فارس به نقل از مهر:سید محمود هاشمی  بیان کرد: با توجه به قیمت گذاری که در سایر استان‌ها انجام شده بود، اتحادیه مربوطه نیز با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و نیاز حفظ نیاز معیشت واحدهای فعال در این حوزه نسبت به قیمت گذاری زولبیا و بامیه به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات در ماه مبارک رمضان اقدام کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت زولبیا و بامیه در استان تهران ۴۸ و ۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود لذا بایستی قیمت در مراکز استان‌ها نسبت به تهران کمتر بوده ولی نباید به گونه‌ای باشد که واحدهای صنفی نیز دچار مشکلات اقتصادی شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم توسط فعالین صنفی حوزه قنادی و شیرینی پزی مقرر شد قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان ۴۲ هزار تومان اعلام شود.

هاشمی با اشاره به شروع کرونا و لزوم نظارت‌های بیشتر بر واحدهای صنفی تاکید کرد: اگر شاهد تخلف واحدهای صنفی باشیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و برخورد قانونی با واحدهای متخلف انجام می‌شود و این در حالی است که گشت‌های نظارت مشترک نیز همواره در بازار در حال نظارت هستند و نظارت این واحدها نیز تشدید شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نرخ دیگر مواد غذایی ایام ماه مبارک نیز گفت: قیمت هرکیلو ترحلوا ۱۶ هزار تومان، آش سبزی ۱۳ هزار تومان، حلیم بادمجان با گردو ۱۶ هزار و بدون گردو ۱۳ هزار تومان، حلوای زعفرانی ۱۵ هزار تومان، آش ماس کیلویی ۱۲ هزار تومان، آش رشته ۱۰ هزار تومان، آش کشک کیلویی ۱۱ هزار تومان و کشک بادمجان با گردو کیلویی ۱۷ هزار تومان مصوب شده است.

برچسب ها: نرخ ، زولبیا ، بامیه ، ماه رمضان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار