در بخشی از این نامه سرگشاده آمده است: اگر از شورای شهر مراقبت نگردد ، برای برخی افراد فرصت طلب و سودجو ، آوردگاه خوبی خواهد شد که در طول سالهای اخیر اخبار تخلف ها، جرائم و اختلاس ها در برخی از شوراهای شهر و روستا مؤید این بحث می باشد.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 10 April 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی:  در اعتراض به روند جاری هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر نامه سرگشاده ای خطاب به فرماندار کازرون صادر و کتابچه ‌،«فرمان نامه امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر» به وی اهدا کردند.

در ابتدای این نامه در رابطه با واکنش تند فرماندار در رابطه با انتشار توئیت مسئول بسیج دانشجویی کازرون اشاره شده و این چنین آمده است: درست است که شما مدتی در سازمان زندان ها خدمت کرده اید اما اکنون در قامت یک فرماندار هستید و ما به عنوان دانشجویان این سرزمین و حداقل شهروندان این دیار. اگر جنابعالی منصوب دولت امید و اعتدال هستید پس لااقل از سخنان رئیس جمهور محترم که می گوید: قلم ها را به بهانه واهی نشکنیم و دهان ها را با بهانه غیراساسی نبندیم. بگذاریم در این جامعه «آزادی مسئولانه» باشد تبعیت کنید. لذا بایستی آستانه صبر و تحمل خود را بنا به توصیه حضرت امیر(ع) و یا لااقل جناب دکترروحانی برای پاسخگویی بالا ببرید.

در ادامه این نامه آمده است: در توئیت منتشر شده به روند کند برگزاری جلسات هیئت اجرائی و شائبه تایید صلاحیت های فله ای در اذهان اشاره شده است نه مهندسی انتخابات و یا زیر سوال بردن سلامت انتخابات که همفکران سیاسی شما در طول دو سه دهه اخیر و در ایام برگزاری انتخابات ها در رسانه ها و تریبون های مختلف آن را مطرح می کنند.

بسیج دانشجویی خطاب به فرماندار با اشاره به جمله شهید بهشتی آورده است: از آنجا که به قول شهید بهشتی«ره» : دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا میشود نکاتی قرار بود خدمتتان متذکر شویم و براساس آیه شریف وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَى تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِينَ به حضورتان تقدیم می نماییم.

آستانه تحمل خود را بالا ببرید/عدم مراقبت از شورای شهر آن را به آوردگاهی جهت افراد سودجو بدل میکند

در بخشی از این نامه سرگشاده آمده است: اگر از شورای شهر مراقبت نگردد ، برای برخی افراد فرصت طلب و سودجو ، آوردگاه خوبی خواهد شد که در طول سالهای اخیر اخبار تخلف ها، جرائم و اختلاس ها در برخی از شوراهای شهر و روستا مؤید این بحث می باشد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با انتقاد از رویکرد فرماندار در برگزاری جلسات هیئت اجرایی این چنین گلایه می کند:لذا دغدغه ما دانشجویان و خواسته ما از جنابعالی این است که جلسات هیئت اجرایی به صورت مستمر و منظم برگزار و بررسی صلاحیت ها با دقت و تقوا صورت پذیرد و به استعلام های دستگاه ها توجه ویژه و تحقیقات لازم نسبت به صلاحیت ها ، سوابق و توانمدیهای لازم کاندیداها اهتمام ویژه قائل شوید.

در پایان این نامه با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت برخی انتخابات آمده است: از ورود افراد مسئله دار و ضعیف که در ایام انتخابات با تبلیغات مسموم و فریبنده، آرای مردم را به سمت خود می کشند، جلوگیری شود و مردم در آینده از حضور در انتخابات و انتخابشان دلسرد نگردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار