روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا در استان فارس چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰اعلام کرد که وضعیت این شهرستان در جدیدترین رنگ بندی کرونایی از نارنجی به قرمز تغییر یافته است.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 08 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صادق مهدوی نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از شهروندان خواست تا با ماندن در منزل و رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات و آمد و شدهای غیر ضرور شرایط را بحرانی تر نکنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا هم اینک حدود ۶۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت ولیعصر این شهرستان بستری هستند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: میزان رعایت پروتکل ها و اصول بهداشتی حتی در ساده ترین روش آن یعنی ماسک زدن که همواره در میان شهروندان فسا حتی به بالای ۸۵ درصد رسیده بود هم اینک تا حد قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.
مهدوی نیا افزود: نتایجی که هم اینک از تست‌های کرونایی اعلام می شود در حقیقت پیامد دورهمی‌ها ، دید و بازدیدها و تجمعات مختلف ، مسافرتهای غیرضروری ، مسافرپذیری و میهمانی ها به ویژه در ایام تعطیلات نوروز بوده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: عادی انگاری مردم و عدم استفاده از ماسک در شرایط فعلی که بیشترین آسیب را کودکان، سالخورده ها و بیماران زمینه ای خواهند دید، تبعات گسترده ای را به دنبال دارد و باید به این مساله به عنوان یک خطر جدی توجه کرد و مراقب گروههای پرخطر و آسیب پذیر باشیم.
وی ادامه داد: مشاغل گروه ۲ ، ٣ و ٤ تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.



برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار