رحیمی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: افت و خیز‌های اقتصادی در اختیار سرمایه گذاران نیست و تحمیلی است و به همین دلیل باید پیش بینی لازم برای پاسخگویی به مطالبات بانکی انجام پذیرد.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 07 April 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عنایت اله رحیمی در جلسه دیدار با مدیران عامل بانک‌های استان با بیان اینکه پارسال هماهنگی خوبی میان بانک‌ها و دستگا‌های اجرایی انجام گرفته است، گفت: ضروری است تا نسبت به خدمات انجام گرفته به واحد‌های تولیدی اطلاع رسانی شود و در این زمینه در سال گذشته بیش از ۳۲۷ بنگاه اقتصادی در استان به بهره برداری رسیده است.

او اظهار کرد: در سال ۹۹ روزانه یک واحد تولیدی در فارس راه اندازی شده که نشان از اشتیاق سرمایه گذاران و تسهیل در امور مربوطه دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس از احیا ۱۹۵ واحد‌های غیر فعال در سال 99 خبر داد و اظهار داشت: باید به گفتمان مشترک در جامعه کارآفرین و سرمایه گذاری برسیم، زیرا بانک‌ها بنگاهی اقتصادی اند به دنبال تامین منافع.

رحیمی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: افت و خیز‌های اقتصادی در اختیار سرمایه گذاران نیست و تحمیلی است و به همین دلیل باید پیش بینی لازم برای پاسخگویی به مطالبات بانکی انجام پذیرد.

استاندار فارس کاهش فعالیت‌های غیر ضروری در اعطای تسهیلات و شناسایی موانع پیش روی بانک‌ها را از جمله اهداف در سال ۹۹ بر شمرد و گفت: بانک‌ها موانع تولید را احصا کنند و عملکرد بانک‌های عامل استان در سال ۹۹ مثبت است.

او با بیان اینکه فارس هنوز استانی صنعتی نشده است، افزود: تشکیل صندوق‌های پروژه‌ای و استفاده از و قوانین تهاتر دنبال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار