حسین زاده با بیان اینکه اولویت نخست رفع محرومیت و استقرار ادارات است یادآورشد: امیدوارم در سال جدید با همکاری و تلاش مسئولان شهرستان و استان شاهد استقرار ادارات باقی‌مانده در این شهرستان باشیم و سال ۱۴۰۰،سال آغاز توسعه اوز باشد./
کد خبر: ۹۵۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 07 April 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: حسین حسین‌زاده درباره توسعه و تاسیس ادارات در شهرستان اوز،گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا ادارات در این شهرستان تازه تاسیس مستقر و زمینه توسعه این شهرستان فراهم شود.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسات و دیدارهای مختلف با مسئولان استانی و کشوری پیگیر استقرار ادارات آن شهرستان شده‌ام و این امر سبب شد تا در کمتر از یک‌سال ۲۴ اداره شهرستان اوز استقرار یا ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: شهرستان اوز در بسیاری از زیرساخت‌ها و نیازهای اولیه محروم است و باید تلاش کرد تا ابتدا این زیرساخت‌ها فراهم و ادارات مستقر شود و پس از آن به دنبال ورود صنعت و سایر بخش‌های ضروری به این شهرستان باشیم.

حسین زاده با بیان اینکه اولویت نخست رفع محرومیت و استقرار ادارات است یادآورشد: امیدوارم در سال جدید با همکاری و تلاش مسئولان شهرستان و استان شاهد استقرار ادارات باقی‌مانده در این شهرستان باشیم و سال ۱۴۰۰،سال آغاز توسعه اوز باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار