شهردار شیراز گفت: شیراز پرشکوه به آستانه بهار که می‌رسد، غنچه‌های سپید بهارنارنج از قلب درختان همیشه سبز نرم نرمک جوانه می‌زنند و فضای کلان شهر مستور از خوبی‌هایش شمیم روح نواز بهار و عطر بهار نارنج آن چنان در فضا پیچیده که شهرمان را همسایه بهترین سرزمین‌های بهشتی می‌کند.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 06 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایمنا: حیدر اسکندرپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

اهالی شهرراز سلام

"شیراز پرشکوه به آستانه بهار که می‌رسد، غنچه‌های سپید بهارنارنج از قلب درختان همیشه سبز نرم نرمک جوانه می‌زنند و فضای کلان شهر مستور از خوبی‌هایش شمیم روح‌نواز بهار و عطر بهار نارنج آن چنان در فضا پیچیده که شهرمان را همسایه بهترین سرزمین‌های بهشتی می‌کند. اینجا شیراز است و نگین انگشتری خاورمیانه. اما شهر و شهروندان برای بار دیگر در کشاکش بار سهمگینی از بیماری کووید -۱۹ گرفتار آمده‌اند و برای رهایی چاره‌ای جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و در خانه ماندن نداریم.

شهروندان فهیم

شیراز در موسم بهاران به جلگه‌ای حاصلخیز از زیبایی و شمیم جان‌فزای بهارنارنج تبدیل می‌شود. همان عطری که بن مایه‌ای به درازای تاریخ دارد و بارقه‌ای از اصالت در یکایک نفس‌هایش نهفته است. با رعایت پروتکل‌ها می‌توانیم این موج سهمگین را پشت سر گذاریم و در اوج روزهای بهاری به دوران آرامش وارد شویم.

همشهریانم

اگرچه قدم زدن در روزهای بهاری فرصتی بی همتاست؛ اما با مهار موج چهارم کرونا، فرصت‌های ارزنده‌ای همانند روز شیراز و موسم اردیبهشت را پیش روداریم که با ورود به وضعیت آبی، آنها را از آن خود می‌کنیم"

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار